Multivar en MHR 2000 vario

Dido

Well-Known Member
men setup : booster met hebo alu70, for race ,19mm,speedclutch



7013 malossi
met contraveer 54.00 119.00
11406 malossi mhr 2000
komplete race kit 81.22 178.99


Dit haal ik van www.50cc.nl
IK moet namelijk een nieuwe vario hebben en twijfel nog tussen deze 2 setjes.Ik weet dat de mhr eigenlijk voor extremere setups is maar zou iemand eens kunnen gaan kijken en zegge wat er precies bij beide sets zit en wat ik er nog bij moet kopen?(er staat nml niet veel bij en ik ben geen echte kenner :)

THX
 
Advertisement - register to remove this

Dit haal ik van www.50cc.nl
IK moet namelijk een nieuwe vario hebben en twijfel nog tussen deze 2 setjes.Ik weet dat de mhr eigenlijk voor extremere setups is maar zou iemand eens kunnen gaan kijken en zegge wat er precies bij beide sets zit en wat ik er nog bij moet kopen?(er staat nml niet veel bij en ik ben geen echte kenner :)

THX [/B][/QUOTE]

WAT STAAT HIERBOVEN DAN, HET HELE VARIO GEBEUREN VERHAAL!!!!!!
 
man ben jij nu echt DOM?
Lees mijn vraag , in dat verslag : a/ het gaat om minarelli horizontaal , IK HEB VERTICAAL (te verwaarlozen ok)
b/ ik vraag wat er in deze 2 setjes PRECIES inzit , het 'variogebeuren verhaal' bevat NIET deze informatie (vrij logisch)

Leer lezen en denk na eer je iets post.......AAP :)
 
Zo dat moest er ff uit , ik kan namelijk niet goed overweg met mongolen.Ik ken er niet veel van en dus ga ik ook nix beweren ,daarom deze thread om ff duidelijkheid te hebben jah?

Nu terug deftige reply's pls

THX
 
Koop een MHR 2000 vario ... zit vario bij koelvin en drukveer en 2 setjes rolletjes. die MHR 2000 wordt gebruikt in een overrange dus als je later die shit erbij wilt kopen dan heb je de vario en koelvin alvast.
 
Back
Top