Multivar drukveer en rollen

FastForward

FastForward or Rewind?
Hello all,

Heb net m'n pakket binnen van Scootparts.nl met de onderdelen voor de Neos. Klopt 't dat bij de Malossi Multivar vario een witte drukveer zit, was toch een gele? En wat voor rollen zitten erin, 16x13? Ik heb een setje origineel Malossi erbij besteld maar die zijn 15x12, moet dat niet 16x13 zijn?

Waarom ik dit allemaal vraag? Ik heb graag alles compleet voor ik 't spul ga monteren want ik heb er een hekel aan om halverwege weer naar de dealer te moeten omdat er iets ontbreekt of niet past.

Greetz,

FastForward
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by FastForward
Btw, die Malossie halfpoulie voor achterop, heb dat zin? Of is dat idem aan de originele?

Cheers,

FastForward

Wat bedoel je nou? een torque driver of een ventilvar?
 
Wat bedoel je mt dip eruit arne?
dat je toerenverloop dan nog constanter is? Is dat met een torque driver alleen? En een fixed pulley? Heeft dat zin?

Ventilvar was wem nodig dacht ik....
 
in een Multivar gaan 16*13 rollen. En het klopt dat er een witte drukveer bijgeleverd word.
Witte Malossi is goed voor setup op std cilinder.
 
Originally posted by Bob
Wat bedoel je mt dip eruit arne?
dat je toerenverloop dan nog constanter is? Is dat met een torque driver alleen? En een fixed pulley? Heeft dat zin?

Ventilvar was wem nodig dacht ik....

Ja dat het toerenverloop nog constanter is ja. Fixed pulley heeft alleen zin als je een torque driver met een grotere diameter als standaard monteert (Overrange of Evo dus, Piaggio 134mm, Mina 128mm)
 
Originally posted by Arne@Piaggio


Fixed pulley heeft alleen zin als je een torque driver met een grotere diameter als standaard monteert (Overrange of Evo dus, Piaggio 134mm, Mina 128mm)
Krijg je dan niet problemen met te weinig plaats? Dacht dat je moest gaan frezen om zo'n overrange te steken.
maar aan zo'n torque driver alleen heb je dus al wat... fijn...
 
Back
Top