Multivar>Dealer bullshit

okee

Well-Known Member
Ik moet nieuwe poelies, zegt die vent:neem maar polini, nouja wil ik niet ik wil multivar! nouja moest ik zelf weten kon wel maar er was geen verschil tussen die twee....volgens hem.
Wil hij die multivar met originele halfpoelie (ipv ventivar) monteren en met originele snaar, maakte ook niets uit volgens hem!! Ik heb maar gewoon multivar+ventivar+malossi snaar besteld, is die kerel in de war ofzo, klopt toch geen ruk van wat die vent zegt?

[This message has been edited by okee (edited 01 June 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

dealers zijn sowieso vaag. vriend van mij vandaag andere carb voor ze peugot halen, belt winkel op, welke merken hebben jullie, ja het zijn er zoveel dat is teveel om optenoemen. Hij erheen, alleen amal...

sukkels ( hij heeft btw die carb niet gekocht)
 
ene b. de vos
smile.gif
heeft eens tegen moi gezegt dat die hoeken van vsnaren/vario's allemaal hetzelfde zijn... hij heeft alles op een rij gelegt en opgemeten en het maakt allemaal geen ene flikker uit.. allemaal precies hetzelfde loopvlak hoekje.
 
Maakt het veel uit tussen die malossi en dayco? Het lijkt me dat malossi ze ervoor maakt dus...wat zou er dan uitmaken, top of optrekken of over het algemeen? Ik heb hem nu al besteld dus eerst ff kijken hoe die malossi het doet, heb thuis ook nog polini snaar liggen kan ik die ook ff checken en dan misschien nog ff een dayco halen, zullen zien hoe het gaat, trouwens, kun je met een verkeerde snaar je vario ook verneuken?

[This message has been edited by okee (edited 01 June 2001).]
 
Suggadaddy,
Heb ze allebei erop gehad en met die dayco loopt het veel mooier. Bovendien is die dayco nog veel slijtvaster dan de malossi.
 
Originally posted by tIM:
dat laatste: nee

Dat laatste: ja
smile.gif


Heb 2 weken geleden een Overrange gezien waarvan de MHR-vario binnen 1.000 km gesloopt was door gebruik van een MHR Kevlar Belt, had op het loopvlak van de vario een beetje schuurpapierwerking gehad, kon je zo weggooien...

Greetz.
 
Nee!

Die kevlar snaar is voor die mhr gemaakt, het is onmogelijk dat daardoor dat oppervlak eraf is...waarschijnlijk gewoon veelste heet geworden (slippen ofzo)
 
Back
Top