Muay Thai/Kickboksen/Fullcontact

Was zeer tof, na meer dan een maand wachten toch beloond op 3 uur kijk plezier.. Mn favo blijft nog steeds aerts, maar je ziet dat hij een dagje ouder wordt.. Lebanner viel me zwaar tegen.. (Of Peter gebruikte de goede techniek ;)) Jammer dat ie stopte.. Verder vond ik Sem ijzersterk (wat een boom van een kerel) Had em liever in de ring zien staan met Choi ipv Remy..
 
Sem Schild woont hier vlak in de buurt :W Wat een reus is dat met zijn 2.12m :D Ik interesseer me niet zoveel in K1 e.d. Maar vanavond komt het erop ? De finale waarin Sem deze wint...
 
ow oke, jah wordt nog wel vaker herhaald.. eurosport kennende.. vaak op maandagavond, maar weet niet hoe de programmering is ivm de kerst..

3 nederlanders jah.. semmy schilt, peter aerts en remy bonjansky
 
Om nog even op je in te gaan, Carlos. Ik neem aan dat dat finale is die ik bedoel....

Fight clubVerslag

van de K1 Tokyo World GP, finale.

DetailsZender:
Datum en tijdstip: 25 december 2005, 23:00-01:15 uur
Genre: Sport
 
misch. leuk om dit topic weer wat leven in te blazen, maar er staan dus best een hele hoop interesante gala's en toernooien op de agenda voor dit jaar :W

aanstaande zondag (26 maart): SLAMM presenteerd NL vs Thailand, het toernooi dat eerder afgelast werd:

met toppers als pajonsuk, senchai en niemand minder dan buakaw por pramuk deze laatste zal tegen onze eigen marco pique vechten.
marco pique ken ik persoonlijk niet echt, nooit zien vechten.
een beetje kenner weet wie buakaw is en ook zijn prestaties, niets dan puur respect voor die kerel en ik weet zeker dat marco het dan ook heel moeilijk gaat krijgen.

K1:

K-1 WORLD MAX 2006 -Final Elimination- April 05 2006.

EINDELIJK is de definitieve lineup voor de final elim bekend.
nederland is SUPERGOED vertegenwoordigd en de lineup is in mijn ogen 1 van de hardste ooit.

paar bekende toppers: Andy Souwer, Albert kraus, Takayuki Kohiruimaki, Chi Bin Lim, Remigijus Morkevicius, Masato, Mike Zambidis, Yoshihiro Sato, Buakaw Por Pramuk, Gago Drago.

Daartussen zitten zowieso al 7 k1 max kampioenen!!!
En Toppers als Morkevicius, Drago (nl!) en Zambidis kennen we allemaal wel.
Nederland komt dus met 3 man sterk, Kraus en Souwer zijn beide kampioen.
Ik ben heel benieuwd wat Drago gaat doen in dit toernooi, wát ik van hem gezien heb was heel indrukwekkend en ik denk dan ook dat hij absoluut thuishoort op dit niveau.
Ik heb niet de hele lineup genoemd omdat de rest mij onbekend is maar dat zegt natuurlijk niet alles.
vooral de matches kohiruimaki vs chi bin lim en masato vs morkevicius wacht ik met spanning af, vooral omdat morkevicius in zijn partij tegen kazuya yasuhiro deze afdroogde alsof het een amateurtje was en zelf niet eens vermoeid leek.

k1 max HOLLAND!

jaaa, de max word nu ook in NL gehouden!
Deelnemers van dit toernooi zijn Rayen Simson, Junior Consalves, Menno Dijkstra, Faldir Chahbari, Chris van Venrooij, Ray Staring, William Diender en Kamal Chabrani.
Simson is mijn favoriet in dit toernooi, als darkhorse kies ik chabrani.
De loting vind plaats op 17 maart en de winnaar kan een plaats verdienen in het k1 max japan toernament!

Ik ben heel benieuwd hoe jullie denken over bepaalde matches of deelnemers, en hoe jullie denken dat het toernooi zal verlopen :)
 
Ik geef hem eens een flinke trap :p

Kreeg vandaag een folder van een beginnen curcus hier in de buurt, Tijdje geleden ben ik er ook al mee bezig geweest.

Zijn er mensen hier die het doen? zo ja is het ook aan te raden, als je je pols gebroken gehad hebt, je schouder uit de kom geweest is, en je kraakbeen in je knie gebroken geweest is?:p

Btw k1 is veel op tv s'avonds laat op eurosport :W
 
heb vroeger altijd aan judo gedaan, ben nu sindskort met kickboksen bezig.
Vind het ook nog best wel leuk om te doen.


VANAVOND 23:50 SBS6 K1 finale 2006 Tokio
 
Vanavond maar weer kijken dan:) vind het echt vet om te zien.

Wil er opzich zelf ook opgaan, alleen of me botten het zo fijn gaan vinden?:p
 
heb vroeger altijd aan judo gedaan, ben nu sindskort met kickboksen bezig.
Vind het ook nog best wel leuk om te doen.


VANAVOND 23:50 SBS6 K1 finale 2006 Tokio

Ohja is ook zo. Zenden ze voor het eerst eens een keer uit live. Echt supervet, ga der zeker voor zitten:W
 
Vanavond maar weer kijken dan:) vind het echt vet om te zien.

Wil er opzich zelf ook opgaan, alleen of me botten het zo fijn gaan vinden?:p

Hangt er natuurlijk ook vanaf waar je traint..

Ik trainde eerst bij Henny Pleizier in Gein. Daar werd op een aardig niveau getraind en was het lastig om aan te haken als beginner zijnde. De trainer daar was ook kampioen met een of andere karate soort wat vele malen harder is dan kickboksen. Later lukte het me wel redelijk om aan te klampen, maarja toen was ik een tijdje niet meer gegaan en dan weet je hoe het gaat :rolleyes:

Ben nu weer beginnen bij USC in Amsterdam, gaat gewoon met studenten en het gaat er toch wel een stuk rustiger aan toe. Maar ja hier weer hetzelfde probleem, trainingstijd ligt rond 7 uur en dan word er meestal gegeten met de vriendengroep en dan is het toch niet zo chill om later je eten op te warmen. Dus ik moet weer even op zoek gaan naar de motivatie :p

Wat ik persoonlijk wel een groot voordeel vind: is dat ik ook al een tijdje fitness en dus wat meer kan hebben + uitdelen..
 

Similar threads

Back
Top