Muay Thai/Kickboksen/Fullcontact

Beetje oud topic maja
ik heb zelf 2 jaar judo gedaan was niet veel aan... beetje aanklote enzo...
maar daarna een tijdje nix gedaan en een tijdje geleden bij kickbox gegaan nu ongeveer jaartje geleden... is wel lachen beetje trappen alleen het is op vrijdag dus ik kap...:(
 
kheb ook eerst judo gedaan 4 jaar lang, en sinds een jaar of 2 taekwondo, kwil wel graag wedstrijden gaan doen, ik vraag me trainer steeds wanneer ze zijn etc, alleen ik hoor steeds niks erover :|
 
Je kan beter naar een thaiboksschool gaan Mark en daar gaan trainen. Ik denk dat jij zeker met je taekwondo achtergrond het Muay Thai/Kickboksen makkelijk onder de knie kan krijgen. En aan wedstrijden geen gebrek. Vanavond de 20e gaat Challenger Gym met drie vechters naar Steenwijk toe voor een gala!
 
Ik vind het altijd prachtig om te zien, maar om zelf te doen, nee doe maar niet...

Ik heb 1 dag op judo gezeten maar ben er af gegaan omdat ik had verloren van een meisje :X (ik was 8 ofzo 8P)
 
Robin@Zip said:
Ik vind het altijd prachtig om te zien, maar om zelf te doen, nee doe maar niet...

hier hetzelfde, kijk er graag naar op eurosport, en soms een K1, ik heb gehoord dat er een belg bij meedoet, iemand hier meer info over?
 
keb 3 jaar tae kwon do gedaan... opgegeven moment moest ik naar de a-klasse groep, en dat had ik al snel weer gezien :p want dat was me iets te zwaar :X

nu doe ik nix meer :+
 
Ik ben volgens mij nog steeds Nederlands Kampioen Taekwondo maar het kan zijn dat het nieuwe NK alweer is geweest, dan ben ik het niet meer want ik mocht niet meedoen vanwege een blessure die eerst volledig moet genezen -.-

J
 
Ik zat vroeger ook van me 6e tot me 10e op judo, maar dat ging vervelen...
Zit nu bijna anderhalf jaar onder thai/kickboxen ongeveer...
Wil graag wedstrijden gaan vechten maar ik heb niet de tijd om minstens 4 keer per week te gaan trainen...
Er zijn inderdaad niet zoveel technieken als bij sommige "show"-vechtsporten, maar het is zeker wel een van de meest effectieve vechtsporten...
Die Belg die meedoet was denk ik Brecht Walis, die traint in Valkenswaard bij Siam Gym, die had de K-1 van Scandinavie gewonnen maar is niet doorgedrongen tot de Grand Prix Finale dit jaar...
 
Mark@Dna said:
bij taekwondo komt die lenigheid vanzelf, ik was eerst ook echt totaal niet lenig, maar nu best wel

ja lenig word je idd vanzelf wel... dat is zeker zo.

inmiddels ben ik dat helaas alweer bijna helemaal kwijt :p
 
Ik heb 9 jaar lang teakwondo gedaan zwarte band gehaald :D en 1e dan dus..
Toen gestopt werd beetje eentonig maar moest me zwarte band halen van me pa omdat je dan gewoon weer verder kunt gaan met je band..

Nu doe ik al 2 maanden kickboksen :) hier in tilburg..
Traint er iemand nog meer hier in omgeving Tilburg..??

Mvg Jerm.
 
heb zelf 3 jaar op judo gezeten alleen vond het niet meer zo mooi
toen wou ik op kenpo alleen daar zijn er maar een paar scholen van in ned beetje ver reizen dus heb het maar opgegeve :(
 
Ik kickbox nu 5,5jaar en heb dat altijd 3x in de week gedaan tot nu toe.... ben erg snel gevorderd en begin over een half jaar met echte wedstrijden.
Train met oud kickbox kampioen van NL samen met zijn vrienden. Maar ben nu druk op zoek naar een goede fightclub hier in de omgeving om daar klaar te worden gestoomd voor wedstrijden:)
Owjah wat ik ng ff wou zegge: ik vind dat boxen wel rules kwa vechtsport!! sinds ik daar naast kickboxen ben begonnen.
 
hey ik heb in me vroegere jaren nog aikido gedaan. maar ben al hele tijd sport loos en wil nu weer beginnen.

maar ik zou graag iets in de richting van kickbox gaan doen maar ik heb echt geen id wat het ongeveer gaat kosten en hoe vaak je dan traint en dergelijke.

kan iemand mij een beetje richtlijnen geven want zit nog al krab met geld en met tijd van wege studie

groeten,
 
Bij ons betaal je 55 euro per kwartaal voor 1x per week, 72 euro voor 2x en 85 ofzo voor onbeperkt geloof ik. Dan kan je dus zelf maar kijken wanneer en hoevaak je komt, er worden 5 trainingen per week gegeven.
Met een uurtje per week is het meer recreatief, maar hoe vaker, hoe beter uiteraard...
 

Similar threads

Back
Top