Aangeboden MTX Audiosysteem ZGAN

Status
Not open for further replies.

Pinda88

i'll be back
Bij deze bied ik mijn audio installatie aan omdat ik mijn auto ga verkopen
en dus overbodig is.

De set heb ik nu 5 maanden in mijn bezit en overtreft je echt werkelijk, en had het
absoluut niet verwacht dat mijn installatie er zo op vooruit zou gaan. Ik gebruikte
deze set i.c.m. voorspeakers van MTX en wat een wereld van verschil!

De klanken werden nog zuiverder en de bass is niet overdreven aanwezig ( weliswaar af te stellen op de versterker maar dan nog ), Zo donkere/zware dreun dat eruit komt had ik absoluut niet verwacht aangezien ik slechts voor niet al teveel geld een leuk geluidje uit me auto wou hebben. Als je dus voor relatief weinig geld een geweldig geluid wilt hebben dan is deze set een MUST!

Zelfs op hoger volume blijven de klanken constant en vervormen absoluut niet, en de bass blijft ook z’n kracht behouden!

Dus wil jij, een geweldig geluid uit je auto krijgen, voor relatief weinig geld dan heb ik een prachtige set te koop.

Het is allemaal niet gekocht bij Joost hier op het forum dus dat zegt al genoeg.

Ik kan de set verkopen incl. de kabelset van het merk FUSION wat ik gekocht heb bij Media Markt t.w.v. €70,-

Het gaat om de MTX X702 ( €119,00 ) en MTX XT12-04 (€59,00) en word geleverd met behuizing voor de subwoofer ( deze is netjes bekleed en gemaakt van hoogwaardig MDF hout )

Voor dit alles zou je in de winkel excl. Subwoofer behuizing, €248,00 kwijt zijn.
De set mag weg voor €180,- en dit is INCL. de kabelset én behuizing!

Factuur is aanwezig en zit 1 jaar garantie op, tevens zijn ook dozen aanwezig + certificering.

IMAGE_131.jpg

IMAGE_135.jpg

IMAGE_134.jpg

IMAGE_136.jpg

IMAGE_133.jpg

IMAGE_129.jpg

IMAGE_128.jpg

IMAGE_127.jpg

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back