MTV Cribs #13

Leuk appartement! Alleen snap ik de term 'loft' in deze niet helemaal, dat is namelijk 1 grote open ruimte en jij hebt gewoon slaapkamers etc. ;)
 
Wat een huizen hier joh:D!

Ondertussen ook al een maandje in ons appartementje, gvd wat heerlijk die rust! Geen gezeik van ouders over eten/slapen weet ik t wat. Gewoon doen wat je zelf wil:W
 
Wel leuk om hier gelijk even te vragen ..

Ik kan een Bruynzeel keuken type Atlas krijgen voor 2000 euro. Dit is alleen wel een kale keuken. Hier moet ik dus als opties een vaatwasser / koel-vries combi en een oven bij doen nog.

Wat is een beetje normale prijs voor een andere keuken incl inbouw?
 
Wij hebben de Atlas-keuken van Bruynzeel geheel uitgebouwd naar een hoekexemplaar.... totaal voor 7k een mooie keuken bij elkaar gezocht. Wij kregen ook +/-€ 1.800 van de ontwikkelaar terug.

De keuken wordt 7 & 8 mei geplaatst. Als je wil kan ik je er foto's van toesturen?
 
Zo, vanavond de eerste vrachten heen gereden, kan niet wachten tot ik er in zit.
Ook lekker burgerlijk naar de meubelboulevard geweest met mn vriendin dus ben voorzien van keukengerei en al die kaarsenbende etc. :p
Krijgt het nog sfeer ook straks... :rolleyes:
 
Komt me bekend voor ja:D Gvd wel 3x met een volle kar thuisgekomen. Paar dagen later krijg je dan te horen dat ze nog ff daar en daar heen moet voor een schaal of klijptang-ding :|....
 
Wel leuk om hier gelijk even te vragen ..

Ik kan een Bruynzeel keuken type Atlas krijgen voor 2000 euro. Dit is alleen wel een kale keuken. Hier moet ik dus als opties een vaatwasser / koel-vries combi en een oven bij doen nog.

Wat is een beetje normale prijs voor een andere keuken incl inbouw?
Lijkt mij een redelijke prijs. Weet niet wat voor model keuken je hebt, hoe groot. Ik zat zo rond de 5k incl inbouwapparatuur voor een rechte keuken van ongeveer 3,5m lang incl montage.

Heb het toen los uitgerekend en kwam voor de apparatuur zo in de buurt van 2k uit, 5 apparaten (Afzuigkap, hetelucht oven, 5-pits kookplaat, koelkast, vaatwasser). Vriezer staat bij mij los in de berging.

Zitten de spoelbak en kraan er wel bij?
 
@ Sander: Ja graag!

Jelle, spoelbak en kraan zitten erbij. Ook een electrische kookplaat en afzuigkap. Vaatwasser, oven-combi ding en koel-vries combinatie moet nog wel. Alleen de prijzen in het optieboekje zijn écht absurd te noemen. Dik 1600 eu voor een koel-vries combi, dus maar is goed gaan praten vrijdag want dat is niet de bedoeling.

Edit: Keuken is in L-opstelling. 3000 bij 1880.
 
Tja, voor een vaatwasser heb je alleen een deur nodig + de aansluitingen, voor koel-vries een kast en een deur en combi-oven moet ruimte open blijven.

Let bij een koelkast erop dat je altijd deur-op-deur montage neemt en geen sleepverbinding, dat is veel minder stevig.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ffvHbfBWVMY"]Wat is het keuken deur-op-deursyteem? - YouTube[/ame]

Maar apparatuur kun je zelf evt ook voor shoppen. Kijk op kieskeurig, dr staan genoeg van die keukenloodsen, inbouw.nl, Budgetplan, etc.
 
Moeten je schanieren wel stevig zijn, kom vaak genoeg verzakte deuren/kapotte schanieren tegen.

Dus geen oenkiedoenkie merken nemen :+
 
Deur op deur whirlpool kraken al bij montage, qwa keukens is Barletti wel een kwalitatief goede keuken, hoor zoveel verhalen van complete keukens voor 4k, dan krijg je te horen dat ze spaanplaat blad erop hebben :W
 
Hier een complete keuken besteld, prijs afgemaakt op 5000,- (zonder koelkast), met super vet composiet blad. Dat blad vond ik echt geweldig, maakt de keuken gewoon af. Zou 1600 euro kosten, nouja prima.

Bellen ze vandaag, dat er in het midden van het werk gedeelte van het blad een naad gaat lopen, omdat de mal maximaal 2 meter is... Blad moet 3.22M zijn.


Iemand ervaring met bedrijfen die losse bladen leveren in 1 stuk?
 
Back
Top