MTV Cribs #13

Nou, binnenkastjes van ikea zijn exact hetzelfde als van de meeste andere keukens ;) Ik ken meerdere mensen die juist die binnenkastjes gebruiken omdat ze zo stevig zijn, voor het bouwen van zelfbouwkeukens. Incl een betonnen blad erop van een paar 100kg.
 
scharnieren en geleiders, kasten zelf vind ik wel verschil in.... ik weet niet welk merk zijn keuken meer was, maar kwaliteit verschil was erg goed merkbaar (zat een ikea keuken in zijn huis)
 
Bij een vriend van mij zit ook een Ikea keuken in, en het is allemaal wel netjes en ziet er op 1e gezicht ook goed uit, maar als je dat vergelijkt met een keuken waar het dubbele voor is betaald zie je gelukkig echt verschil. Het is maar waar je eisen liggen.
 
Dit is mijn keukentje sinds een aantal maanden nu, door de geboorte van de kleine weinig tijd gehad maar onderhand bijna klaar :p

Gister tegels geplakt en net de voegen gedaan :)

de plint boven en onder moet nog en de afvoer van de afzuigkap afwerken en dan is 't klaar.

keuken.jpg
 
Dit is mijn keukentje sinds een aantal maanden nu, door de geboorte van de kleine weinig tijd gehad maar onderhand bijna klaar :p

Gister tegels geplakt en net de voegen gedaan :)

de plint boven en onder moet nog en de afvoer van de afzuigkap afwerken en dan is 't klaar.

*plaatje*

Nice!
 
Na lang niks meer te laten horen hier weer wat foto's. Na een jaar hard zwoegen en zweten wonen we eindelijk in ons huis.
Binnen moet er wel nog een en ander gebeuren maar voornamste zaken zijn er. Interieur en wat schilderen + afwerken volgt in de loop der maanden en als het budget mee wil :)

Ramen met elektrische rolluiken geplaatst
35hli5d.jpg

2vcc0ax.jpg


Tuin plat gegooit (bomen worden midden februari deels om gedaan)
161x5le.jpg


Alles lekker isoleren (wat een kut werk!)
30m7q0y.jpg


Bezetter die alles in een mooi kleedje heeft gezet + valse plafonds die ik zelf heb gelegd
33tsc28.jpg


Vloer geïsoleerd + vloerverwarming gelegd, boven zijn het radiators
2akmpnq.jpg


Gevloerd + rolluikbakken
2eurdqf.jpg


Momenteel staat de keuken er ook in daar komen ook wel eens foto's van.
Ook de laminaat boven en de badkamer volgen wel.
 
Ivm aanschaf van een nieuw (groter) bed, geen ruimte meer voor een tv meubel dus maar een ophangbeugel gehaald.

Nu zit ik alleen te dubben over waar ik het kastje van de tv-ontvanger moet plaatsen, iemand tips?
 
Zat ik ook nog even aan te denken ja :D
We zullen het vast nog wel horen :p

Thanx. Hij is hier aangesloten hoor :p Stroom, geluid en hdmi door de muur en aan de onderkant weer terug (aan de achterkant hangt een radiator, je ziet er niks van) heb een hdmi switch in het meubel liggen, hoef je ook maar 1 hdmi kabel door de muur te rammen. Primaaa :)
 
Foto's van de keuken en living (loopt nog een kleine 4m verder in L vorm)
Andere foto's van het geheel komen wel eens maar het is nu gewoon bar slecht weer hier.

11bolyq.jpg

rubty9.jpg

2lvd9jl.jpg
 
Last edited:
Back
Top