msn add popups, wat aan te doen?

Fabiano

Ralf Fanclub
Ik krijg ze steeds vaker en word er een beetje ziek van, vooral als je net in een lekker spelletje zit :(

hier 2 screens van wat ik bedoel.

Nog meer mensen last van en nog beter wat aan te doen?
 
Advertisement - register to remove this

ff pics weggehaald omdat IEMAND ik noem geen namen (kut freezer! ) het zo leuk vinden om me te stalken met net send

Het is dus net send wat standaard aan stond in XP.

ff DOSje erbij pakken en dan: net send stop

dank voor de snelle hulp :)
 
Kheb er ook last van, heeel irritant!!
Vooral ook grappig wat Microsoft er zelf over heeft te zeggen:

Quote van msn:

Ongevraagde berichten in pop-upvensters via de Messenger-service

Microsoft heeft onderzoek verricht naar aanleiding van berichten dat de Messenger-service in Windows wordt gebruikt om klanten ongevraagde berichten te sturen via pop-upvensters. Hoewel deze berichten hinderlijk kunnen zijn, vormen ze geen beveiligingsrisico. De Messenger-service die wordt gebruikt voor het verzenden van deze berichten, is een eenvoudige verzendservice voor berichten met alleen tekst. Dergelijke services worden doorgaans gebruikt door netwerkbeheerders om gebruikers op de hoogte te stellen van geplande serviceonderbrekingen, onderhoudswerkzaamheden voor de server, enzovoort. De Messenger-service is geen expresberichtenservice zoals MSN Messenger of Windows Messenger.

Je kunt het dialoogvenster sluiten door op de knop OK te klikken of op de knop Sluiten in de rechterbovenhoek van het venster. De berichten worden geblokkeerd door vrijwel alle firewalls. Windows XP-gebruikers kunnen de berichten blokkeren door de firewall voor Internet-verbindingen in te schakelen.



Gasten weten zelf niet eens hoe ze het kunnen oplossen!!! :|:s:|
 
Denk je dus trouwens even in dat dit nog aardig nieuw is, en nog maar een paar "bedrijven" het doen. Steeds meer eikels zullen het gaan gebruiken als het bekender wordt!! :|:(
 
Originally posted by b0em
DOS boxje erbij pakken:

net send stop

Ohw, ik wist nie dat het gewoon net send berichten waren, goed dat je het zegt.
Maar alsnog wel heel vervelend voor de mensen die iets minder verstand van comps hebben.
 
Back
Top