Motorrijden #43

Hoppa ik ben ook aan de offtheroad.
Na 1 ritje op CR van de neef van mn GF direct verknocht en zelf 1 gekocht.
afgelopen weekend de rit op de Wijk/Rogat gedaan, jammer dat het "seizoen" nu weer afgelopen is.

34evndk.jpg


fedu94.jpg


 
Hoppa ik ben ook aan de offtheroad.
Na 1 ritje op CR van de neef van mn GF direct verknocht en zelf 1 gekocht.
afgelopen weekend de rit op de Wijk/Rogat gedaan, jammer dat het "seizoen" nu weer afgelopen is.

34evndk.jpg


fedu94.jpg



Lijkt me echt leuk om ook eens te doen. Ik heb namelijk ook nog een CR staan :D.

Hoe gaat zo'n off-road dag in zijn werk? Is georganiseerd toch?
 
Is dit niet wat voor 1 van de motorrijders op het forum?

Ik vind et cool.. Jammer dat ik de knaken er nu niet voor heb...
Oom agent weet ff niet wat ie met je moet als je hem inhaalt op de 100 weg :)

http://link.marktplaats.nl/806267365

Die zijn in Nederland niet met 180cc geleverd volgens mij, ik ken alleen de Zip 100cc 4-takt. Dus dan heb je het probleem dat de motor niet overeenkomt met het kenteken en je hebt natuurlijk de geluidseisen :) Dus ik denk dat Oom Agent prima weet wat ie met je moet :p

Ik vind stiekum een Piaggio MP3 ook wel wat. Is nu een nieuw model van uit, zal straks wel nieuwspost ervan maken met plaatjes en video :) Ik wordt echt een ouwe zak met de intresse in motorscooters :D
 
Ach als er een motor kenteken op zit doen ze niet zo moeilijk als bij scooters... Zolang de motorscooter maar niet te veel lawaai maakt.
 
Hier alweer een tijdje een Yamaha Mt-09, bijna 800km gereden nu. Motor bevalt me echt super goed.
Vorige week slip on uitlaat van M4 gemonteerd. Wat een geluid komt er uit zo'n 3 cilinder zeg.

 
Beste Motorrijders,

Voor mijn BMW K75 Cafe Racer project ben ik bezig met het aansluiten van een Acewell 2853H-1. Echter zijn er een aantal aansluitingen waar ik niet uit kom.

1. Benzine Tank:
De standaard BMW teller heeft alleen een lampje als er nog maar 4 Liter in de tank zit. Is het mogelijk om gebruik te maken van de benzine indicator van de Acewell teller? Volgens de schema's zou de benzine tank aan de witte kabel aangesloten moeten worden. Echter doet de teller er niks mee als ik de kabel hierop aansluit. De waardes die de teller zou moeten geven zijn:

Bars displayed Sener Resistance (ohms)
7 0-10 ohm
6 11-20 ohm
5 21-35 ohm
4 36-45 ohm
3 46-60 ohm
2 61-75 ohm
1 76-90 ohm
1 flashing 91-100 ohm

2. Neutraal:
Volgens afbeelding 3 zou ik de kabel aan de zwart groene aan moeten sluiten. Echter brand het lampje van de neutraal op geen enkel moment.
Volgens afbeelding 2 zouden de 3 kabels van de versnelling closed moeten zijn, voor de neutraal. Echter heb ik als ik alle 3 kabels van de versnelling aansluit dat het lampje van de neutral altijd brand.

Wie kan mij verder helpen zodat ik alle functies kan gebruiken van de teller?

Afbeelding 1:

De rode tekst is de kabel die ik aangesloten heb van de originele BMW kabelboom:
Acewell%20Aansluit%20schema.jpg


Afbeelding 2:
61_Stromlaufplan_K_75_Basic%2C_C_und_S_ohne_ABS.jpg


Afbeelding 3:
km%20teller.JPG
 
Back
Top