Motorrijden #43

Vandaag ook een motor gekocht:

1530412_548191771939202_1571095468_n.jpg
 
Leuk ding, met een kleur wat je niet zo vaak ziet.

Tip voor de volgende keer, ik zie dat je de vering aan de voorkant helemaal tot onder hebt getrokken, dat kan je beter niet doen, dat is er niet zo goed voor. Beter een centimeter of 3 over houden en hem achter ook gedeeltelijk in de vering trekken. Dat ding blijft wel staan dan hoor ;).
 
Ik ben ook langzaam aan het kijken.. Mijn ook laten vallen op een Z750 uit 2006 of 2007. Er zit een aanzienlijk verschil tussen beide bouwjaren.., weet iemand of er enorme fouten in de betreffende jaren zitten?
 
Mooie Gixxer :D

Heb zin om te branden gvd :D Alweer veel te lang geleden en met 14 graden buiten jeukt het als een malle :D
 
Thnx:) Heb gisteren meteen de carbonlook en alpinestars stickers erafgetrokken, en eens goed schoongemaakt :love: Weet iemand trouwens een adresje voor zo'n verhoogde kuipruit? Of een motortjoeningwebshop oid? :+

2s60umd.jpg


2edw3sm.jpg


34sjzvc.jpg
 
Ik heb laatst ook weer een motor gekocht. Het ia echt alleen voor de fun, je kunt er ook niet mee toeren.
Het is een honda cr500 geworden op SM wielen. Wat rijdt zo'n ding bizar hard! 8P
 
Back
Top