Motorrijden #43

Mijn 600 RR staat in de stille verkoop. Ik ga op jacht naar een SP2

30 dec 2006 op kenteken gezet
ben 2e eigenaar (aantoonbaar)
23k km
afgelopen seizoen 2 nieuwe diablo rosso's, luchtfilter, bougies, olie+filter vervangen
6k vaste prijs, take it or leave it.
originele (schadevrije) movistar met korte hendels, donker ruitje en arrowsysteem

Beetje heel in het kort :+
 
Aprilia+pegaso+650+strada.JPG


Zo eentje gekocht :) Is al voorzien van hoog OEM scherm, komen nog beugels voor zijtassen op, handkappen, en een hoog voorspatbord.
 
Ben nu ook langzaam aan aan het zoeken naar een motor. wat is een beetje nog een redelijke km stand voor een motor? Wil er wel wat jaartjes mee doen.. Zat te denken aan een GSXR 600 K6/K7..
 
Ben nu ook langzaam aan aan het zoeken naar een motor. wat is een beetje nog een redelijke km stand voor een motor? Wil er wel wat jaartjes mee doen.. Zat te denken aan een GSXR 600 K6/K7..

Kmstand is niet zo heel belangrijk, ze draaien makkelijk allemaal 50k, zoniet 100k.
Maar eentje van 2006/2007 is +/- 30k wel een normale stand.
 
Volgende week ook weer een motor erbij, Kawasaki er5 :)

Gaat weliswaar weer de verkoop in maargoed :p te netjes om om te bouwen naar een stuntmotor.

Ondertussen de gsxr 750 weer aan het opbouwen. Ander spruitstuk + demper, Dynojet kitte, Pipercross filters, wielen coaten, remmen aanpakken etc.

1507673_610960538951893_1425484246_n.jpg


En het dragbike project staat heel even stil, eerst de 750 even afmaken en dan daar weer mee verder. Hier in de 2014 kalender van Xtremebikez.nl, wel leuk :)

1482910_608874202493860_244748245_n.jpg
 
Hehe oops :p.


Wat gebruiken de motorrijders hier op de metalen/alu delen van je motor te poetsen? En ken iemand de webshop MLM parts? Ik zoek namelijk een FG Gubellini paddock stand voor mijn monster. Lastig te vinden.
 
Heeft iemand toevallig een tip om het voorste gedeelte van een demper los te krijgen?
Ik heb alle popnagels eruit geboord, maar het blijft muurvast zitten?

Het gaat om een ovale titanium Arrow demper...
 
Na de winter ook maar eens mijn motorrijbewijs gaan halen ! Ben dan 21 dus val dan als het goed is voor de B-categorie ? (T/m 35 Kw). Daarna eens rustig kijken voor een motor. Moet ik eerst nog een van de 2 zipjes verkopen ander is er niet eens de plaats hier om hem te stallen :p
 
Back
Top