Motorrijden #43

Nice die gixxer. Toch wel de mooiste kleurencombo imo. En een Akra 8) Al hoort er eigenlijk een Yoshimura onder :+

haha Yoshimura komt misschien nog wel, dit is een slip-on akra, wil eigenlijk wel een mooi compleet systeem eronder...

Mooie machine Sasjoes! 600/750/1000? :)

600! Even daar op beginnen en wellicht volgend jaar iets zwaarders...

Hoe hebben jullie je motor verzekerd? en hoeveel betaal je ongeveer? met winterstop?
 
wow, dat zijn betere prijzen, ik heb 2 verzekeraars geprobeerd en beide kom ik op 70+ uit per maand voor all-risk... Bij welke verzekeraar is dat? independer doet niks met motorverzekeringen helaas...
 
beginnend is altijd duur... helemaal met zo'n ding... verzekeren waar je auto zit geen optie? meestal pakket korting...

betaal voor xt660 iets van 40 euro de jaar ofzo... :p
 
wow, dat zijn betere prijzen, ik heb 2 verzekeraars geprobeerd en beide kom ik op 70+ uit per maand voor all-risk... Bij welke verzekeraar is dat? independer doet niks met motorverzekeringen helaas...

KNMV, auto schade vrije jaren tellen dan ook voor de motor of andersom :)
 
En ik zit met beide verzekeringen bij ANWB. Je kunt even kijken of een tussenpersoon een combipolis kan regelen van auto + motor. Maar jij wisselt vaker van auto dan onderbroek, dus weet niet of dat handig is...
 
Ja, en bij KNMV moet je de motor met 293103298 sloten vast hebben zitten, in een kluis in je kelder, om diefstal vergoed te krijgen. Althans, laatste keer dat ik dat checkte :p
 
Ja, en bij KNMV moet je de motor met 293103298 sloten vast hebben zitten, in een kluis in je kelder, om diefstal vergoed te krijgen. Althans, laatste keer dat ik dat checkte :p
hahahhahahahaha :W

En ik zit met beide verzekeringen bij ANWB. Je kunt even kijken of een tussenpersoon een combipolis kan regelen van auto + motor. Maar jij wisselt vaker van auto dan onderbroek, dus weet niet of dat handig is...

Zal er eens kijken, binnenkort ook maar eens langs de kvk:)

beginnend is altijd duur... helemaal met zo'n ding... verzekeren waar je auto zit geen optie? meestal pakket korting...

betaal voor xt660 iets van 40 euro de jaar ofzo... :p

kwam bij unive uit op 70 euro per maand voor allrisk, is in principe nog wel redelijk, alhoewel ik wel twijfel of all risk niet teveel van het goede is, met winterstop zou het prima zijn natuurlijk :)
 
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen, nu met Hepco&Becker C-bow soft bags :)
index.php
 
Back
Top