Motorrijden #43

:7

2012-03-18105155-1.jpg
 
Ah kijk. Nice :)

Die rad + oliekoeler zal je wel nodig hebben met dat gestuntel idd, die 600rr's staan er om bekend snel erg warm te worden.
 
Vraagje voor de motorrijders, wil een eerste motor aanschaffen aankomende week. Nu aan het twijvelen tussen een 1998/1999 of 2002 yahama r1. Qua prijs liggen ze dicht bij elkaar, wil tot maximaal 4k uitgeven. Heb al meerdere malen gehoord dan de 98/99 feller (oer R1?) is dan de nieuwere types, maar ben eigenlijk opzoek naar do / dont's ?

Kan ivm lengte eigenlijk alleen goed zitten op een R1 of een ducati 748, ondanks dat de laatste klein lijkt kom ik met me benen verdomd goed weg bij de tank. Op vele nieuwere types kan ik ook goed zitten maar die passen weer niet in mijn budget.. Dus als iemand zijn eigen ervaringen met een R1 zou kunnen vermelden? Thanks alvast.
 
Aprilia RSV wel eens geprobeert met zitten? Ik vond dat ding echt huge. Misschien ook een optie. Zeker een R zou dan eventueel een optie zijn voor jou, gezien je budget.
 
heb net een 99 r1 geruild op een xt... maar die dingen zijn al behoorlijk geragd imo... en vind ze zelf niet lekker rijden, te agressief voor mij :p

maar heb je naar suzuki k3/k4 gekeken... ik heb een 750K4 gehad, en daar kon ik prima op zitten... met me 1.86, vriend van me was langer/dunner die kon er ook prima op zitten. moet voor 4k ook haalbaar zijn.
 
Aprilia RSV al geprobeerd ja, kon er iig niet lekker opzitten, zo'n 750k4 zal ik einde v/d week eens proberen qua positie. Denk dat er ook wel 2e hands/oudere motoren op de motorbeurs utrecht staan of niet?
 
Vraagje voor de motorrijders, wil een eerste motor aanschaffen aankomende week. Nu aan het twijvelen tussen een 1998/1999 of 2002 yahama r1. Qua prijs liggen ze dicht bij elkaar, wil tot maximaal 4k uitgeven. Heb al meerdere malen gehoord dan de 98/99 feller (oer R1?) is dan de nieuwere types, maar ben eigenlijk opzoek naar do / dont's ?

Kan ivm lengte eigenlijk alleen goed zitten op een R1 of een ducati 748, ondanks dat de laatste klein lijkt kom ik met me benen verdomd goed weg bij de tank. Op vele nieuwere types kan ik ook goed zitten maar die passen weer niet in mijn budget.. Dus als iemand zijn eigen ervaringen met een R1 zou kunnen vermelden? Thanks alvast.

R1 van me rijinstructeur. Echt net ding.

http://www.hoekstramotoren.nl/voorraad/details/index.html?sid=4903124
 
Back
Top