Motorrijden #43

Advertisement - register to remove this

@jurjen, ik hoorde dat geesteren niet veel aan was, allemaal veel lange rechte stukken. Ik ga zaterdag hellendoorn en zondag handel. Dan over 2 weken ofzo varseveld, 17 nov eindhoven, 24 nov hengelo, 1 december zelhem of 2 december noordwolde(1 van die 2 wordt het, ff afwachten) En de laatste rit van het jaar(grote kans in de sneeuw) staphorst, mag niet ontvreken, die is super :0
 
Opeens haalt iedereen onder de 21 jaar in mijn omgeving z'n rijbewijs. Heel Facebook staat al de hele week vol met geslaagden voor theorie, AVB en AVD8)
Rij al 2 jaar alleen rond, volgend jaar is mooie tochtjes maken met wat mensen dus:!
 
Ja klopt , bij de rijscholen superdruk allemaal.

@ Gemonde ah mooi man. Ja ik rij ze niet allemaal te weinig tijd voor momenteel helaas. Nu beetje om en om.
Gaat wel prima op de ktm 450, ook pas nog een nieuwe helm gekocht werd ook wel eens tijd haha.
image.jpg
 
Opeens haalt iedereen onder de 21 jaar in mijn omgeving z'n rijbewijs. Heel Facebook staat al de hele week vol met geslaagden voor theorie, AVB en AVD8)
Rij al 2 jaar alleen rond, volgend jaar is mooie tochtjes maken met wat mensen dus:!

Bij mij ook ja. Misschien toch de Movistar eens in de verkoop gooien ipv alleen de 'stille':p
Ik moet echt een sp1/sp2 hebben met dubbele akra`s :#
 
Haha, gekke Jappen ook. Benzine ontbrande niet in cilinders, maar pas in de uitlaat. Gehoorbeschadiging oleeeee! Van iemand op MF gehoord dat ik de draden uit de bobine eens andersom aan te draaien, dus wit op zwart en zwart op wit: binnen 1 trap weer aan 8) Schijnt wel vaker te gebeuren bij die blokjes x|

[video=youtube_share;9Ateh3xW0Os]http://youtu.be/9Ateh3xW0Os[/video]
 
Helmetcam filmpje van mn eerste Supermoto race afgelopen zomer:

https://vimeo.com/52337092#at=0

Was gewoon voor de fun maar fking hell hoe vet was het :W Reed alleen beetje in mn eentje rond want degene voor me(Aprilia SXV550) was te snel, en die achter me kon mij weer niet bijhouden :X
 
Iemand en tip voor een grote motorzaak met veel kleding ergens in t land ?

We zouden ff dagje naar FCmoto gaan, maar die is net dit weekend dicht :|
 
Back
Top