Motorrijden #43

Het snel/constant verruilen van motoren valt op.

Beginnen op een SS, dan toch maar een streetfighter....dan maar circuitrijden....bijv.
 
Het snel/constant verruilen van motoren valt op.

Beginnen op een SS, dan toch maar een streetfighter....dan maar circuitrijden....bijv.
Motor is puur voor de fun voor mij. Heb na 1,5 jaar mijn ZX6R de deur uit gedaan en heb nou bijna een halfjaar een Z1000. Waar je een auto hebt die je van A naar B brengt en dat wel 10 jaar kan doen, ben je na een paar jaar vaak uitgekeken op een motor denk ik. Dan koop je weer een andere waar je weer even plezier mee hebt en dan koop je weer een andere waar je dan weer even plezier van hebt...:+
 
Hier ook gisteren me motor verkocht na bijna 10 jaar :(, kan voorlopig toch niet rijden :x Heb al wel geld klaarliggen voor de volgende, dat wordt een Pan European :D Weet alleen nog niet of ik ook zadelverwarming zal nemen :+
 
Hier ook gisteren me motor verkocht na bijna 10 jaar :(, kan voorlopig toch niet rijden :x Heb al wel geld klaarliggen voor de volgende, dat wordt een Pan European :D Weet alleen nog niet of ik ook zadelverwarming zal nemen :+

Pan rijdt goddelijk!
 
Ben er wel zo goed als uit, ga een Yamaha MT03 aanschaffen binnen nu en een paar maanden...

mt0311.jpg


8)
 
Tja.. 1cylinder, licht, zitpositie, funfactor, niet te snel, heb sinds het behalen van mn rbw alleen maar op motorscooters gereden :D Zat eerst te denken aan een Vespa GTS 300 Super of zo, maar ik heb al genoeg scooters staan.
 
Back
Top