Motorrijden #42

wie heeft hier goede tips voor een nieuwe achterband.
Ik ben zelf aan het kijken geweest, wat ik tot nu toe gevonden heb komt de MICHELIN PILOT POWER 2CT redelijk goed uit de bus en de PILOT ROAD 3 REAR ook.
Wat zijn hier de ervaringen?
Het is gewoon voor de straat, sportief, geen circuit bedoelingen ofzo.

Ik vind zelf de diablo rosso een fijne band. Heb er nu een 2ct bandje op liggen omdat ik daar goedkoop aan kon komen, maar wil toch terug naar de rosso. Nadeel is dat die band spekglad wordt in de regen..

(En ik ben van mening dat het meer tussen de oren zit, iedereen heeft zijn/haar voorkeur ;))

Ik ga voor een pilot road als ik een nieuwe band neem.
Dingen hebben prima grip en slijten wat minder hard dan powers..

Moet nu 2 keer per jaar een nieuwe achterband, dat wil ik iets proberen te rekken :)

Hoeveel km rij je dan met 1 band? Ik rij +/- 7k. Maar dan is ie ook echt, echt op :p
 
Die crashpads voorkomen best wat kleine schade als je je bike een keer uit je hande laat vallen, maar als je echt een keer een schuiver maakt, is vaak ook gelijk je bike totall.. Net als Laurens indd al zegt.
Die pads breken gewoon een stuk uit je frame als ze ergens blijven haken oid. Die achterbrug bobbins, zelfde verhaal. Vaak genoeg een gat in een achterbrug gezien, na een onschuldig schuivertje.

Persoonlijk zou ik ze dus niet nemen. Liever een paar kuipen en een clipon vervangen na een schuiver, dan een compleet frame+een aantal kappen..
 
Ik vind zelf de diablo rosso een fijne band. Heb er nu een 2ct bandje op liggen omdat ik daar goedkoop aan kon komen, maar wil toch terug naar de rosso. Nadeel is dat die band spekglad wordt in de regen..

(En ik ben van mening dat het meer tussen de oren zit, iedereen heeft zijn/haar voorkeur ;))



Hoeveel km rij je dan met 1 band? Ik rij +/- 7k. Maar dan is ie ook echt, echt op :p

geen last in de regen..
 
Broem.. We vorderen gestaag.

bikepics-2377132-800.jpg


bikepics-2377133-800.jpg
 
tering die is GAAF!!!

pijpen staan echt bruut :W:

heb je een foto recht genomen van de zijkant? ben benieuwd hoe je uitlaatjes en zitje omhoog staan
 
Back
Top