Ik heb veel shit te koop, komt allemaal van me racer af, zip SP, en ik stop ermee voor dit seizoen, vandaar dat ik alles verkoop. Het blok loopt nog naar behoren, dus de onderdelen die erin zitten zijn allemaal nog in goede staat :
VTM-1 50cc, handgemaakt, berekend op een MHR50 12.000 tot 13.000 RPM, erg goede uitlaat om het maximum uit een 50cc cilinder te halen, top5 van het NK SOBW scooterrace rijdt met deze uitlaat, nieuwprijs 400 euro.
2 hele kleine deukjes, heeft geen invloed op het vermogen, met flens, demper & malossi ophanging.
€125
VTM-2 50cc handgemaakte uitlaat. Zelfde verhaal als boven, met flens, zonder ophanging & demper. Lichte valschade, wederom geen invloed op het vermogen (gestest op tovami testbank) Alleen deze pijp presteerd het best tussen de 12.500 en de 13.500 RPM
€75
1x MHR50 AC cilinder Freddy Koopmans Tuned, ziet er nog perfect uit, met zuiger en cilinderkop, goed voor 12 pk bij goede montage, €100
MHR Team krukas, 1 seizoen mee gereden, schoefdraden zijn nog helemaal in topstaat, big end speling is gemeten, en is nog goed. €175
MHR Spruitstuk voor 19mm carb, 2 races oud €30
Malossi vl11 membraan €20
2x malossi torque driver nieuw type piaggio blok beiden 6 races oud
€50 p stuk
1x piaggio standaard fixed poulie, 6 races oud €50
1x malossi kleine rollen vario 6 races oud €20
Stage 6 koppeling, gloednieuw...1 race mee gereden €50
1x ReviT motorpak..1 geheel...2 seizoenen mee geraced...met schade dus.. €125 inclusief versleten Sidi laarzen
2x motomaster remschijf...beiden 6 races oud...€20
Malossi e13 filter...gloedjenieuw...heeft er 1 race opgezeten...€20
Malossi ontsteking, 1 heel seizoen gebruikt, ziet er niet supermooi meer uit, maar werkt gewoon 100% naar behoren...€200
Remsetje zip SP rempomp,remklauw,stalen remleiding..€100
2x malossi v-snaar zip SP (art nummer 61-9003) voor zip
€15 p stuk