Aangeboden Motorola H500 Bluetooth Headset (nieuw) geschikt voor alle merken telefoons!

Status
Not open for further replies.

JLC--Phantom

Well-Known Member
Hierbij verkoop ik een ongebruikte Motorola H500 Bluetooth Headset. De headset is dus nog nieuw en zit gewoon nog in de verpakking. Zelf heb ik geen mobiele telefoon met bluetooth dus ik kan geen gebruik maken van de headset. Deze headset is één van de duurdere modellen en kostte nieuw 50 euro. De headset is van hoge kwalitateit en zit erg comfortabel.

De Motorola H500 is makkelijk in gebruik en heeft een goed en makkelijk oorstukje, zodat deze headset er niet makkelijk afvalt, stevig vastzit en comfortabel is. De meeste headsets hebben een dun oorstukje, waardoor die niet lekker zit en er makkelijk afvalt en het daarbij is het vaak een priegelwerk om hem om te doen. Bij deze headset is dat niet het geval.

Het oorstukje bij deze headset is makkelijk om te draaien, zodat hij links of rechts gedragen kan worden. De headset werkt via bluetooth en is daardoor voor alle mobiele telefoons met bluetooth te gebruiken.

Specificaties:
- Spreektijd: tot 8 uur.
- Stand-by tijd: 192 uur.
- Bluetooth: 1.2.
- Bereik: tot 10 meter.
- Gewicht: 17 gram.

Levering bestaat uit:
- Motorola H500 bluetooth headset.
- Orginele verpakking.
- Oplader.
- Handleiding.

Contact kan via een PM worden opgenomen.

Verzendkosten zijn voor de koper.

Attachments

• 1.JPG
    1.JPG
    1.4 MB · Views: 1
  • 2.jpg
    2.jpg
    7.3 KB · Views: 1
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back