jeroenaerox
aerox sjeezer
ik heb een yamaha aerox van 2002 met de volgende setup: ixil twinner, malossi multivar sport (afstelling is nu, rollentjes: 6 gram, drukveer: malossi wit, trekveertjes: geel, sproeier: 80) verder is alles nog origineel. hij loopt nou ongeveer 75 op een autoteller.
nou wil ik hem meer trekkracht geven wat sneller op laten trekken, en de top wil ik rond de 85- 90(komt niet zo heel precies) op een autoteller hebben.
wat zou ik dan aan de setup moeten wijzigen ?? ik heb er over zitten denken om mijn standaard cilinder naar een tuner te brengen nou wil ik weten of ik hier veel mee opschiet en of dit duur is ??
en omdat ik een malossi mulvar sport heb is het dan ook beter voor de prestaties om een malossi ventilvar te kopen ipv van de originele waar ik nu mee rij ??
de scooter heeft nou 11000 km gelopen ik weet niet hoelang een cilinder mee gaat..
nou wil ik hem meer trekkracht geven wat sneller op laten trekken, en de top wil ik rond de 85- 90(komt niet zo heel precies) op een autoteller hebben.
wat zou ik dan aan de setup moeten wijzigen ?? ik heb er over zitten denken om mijn standaard cilinder naar een tuner te brengen nou wil ik weten of ik hier veel mee opschiet en of dit duur is ??
en omdat ik een malossi mulvar sport heb is het dan ook beter voor de prestaties om een malossi ventilvar te kopen ipv van de originele waar ik nu mee rij ??
de scooter heeft nou 11000 km gelopen ik weet niet hoelang een cilinder mee gaat..