Motorische controle

Lode

New Member
ik heb een vraagje over mn verzekering.

mn broertje heeft mn scooter stiekem gepakt en is hiermee gevallen en er is nu veel schade. Ik ben van plan dit aan de verzekering op te geven maar ik vraag me af of ik voor alleen val schade een motorische controle krijg aangezien ik 80cc heb. Weet iemand dit? Anders moet ik hem helemaal terug gaan bouwen en dat is erg veel werk.
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt me een leerzame les voor jouw broertje als hij voor de kosten zou gaan instaan.

Daarbij: Welk verhaal wil je aan de verzekering vertellen?

Groet,
 
Lijkt me een leerzame les voor jouw broertje als hij voor de kosten zou gaan instaan.

Daarbij: Welk verhaal wil je aan de verzekering vertellen?

Groet,
Ja gewoon dat ik zelf ben gevallen, onderuit gegaan op wat zand ofso. Maar denk je dat er een motorische controle komt?
 
Ja gewoon dat ik zelf ben gevallen, onderuit gegaan op wat zand ofso.
Je bent dus voornemens om de verzekering op te lichten !!!
Ik ben echt blij met gasten zoals jij !!!
Mijn premie gaat omhoog door oplichters zoals jij !!!
Je moet ff dat toffe broertje van je aanspreken en hem laten opdraaien voor de kosten..........!!!!!!!!!!!!
Belachelijk dat je er over denkt om een ***verhaal op te hangen bij de verzekeringsmaatschappij...
Trouwens: als zij er achter komen over deze FRAUDE , dan kan je een verzekering in de toekomst wel vergeten...!!!
Sukkel......................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Je bent dus voornemens om de verzekering op te lichten !!!
Ik ben echt blij met gasten zoals jij !!!
Mijn premie gaat omhoog door oplichters zoals jij !!!
Je moet ff dat toffe broertje van je aanspreken en hem laten opdraaien voor de kosten..........!!!!!!!!!!!!
Belachelijk dat je er over denkt om een ***verhaal op te hangen bij de verzekeringsmaatschappij...
Trouwens: als zij er achter komen over deze FRAUDE , dan kan je een verzekering in de toekomst wel vergeten...!!!
Sukkel......................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sul
 
Je bent dus voornemens om de verzekering op te lichten !!!
Ik ben echt blij met gasten zoals jij !!!
Mijn premie gaat omhoog door oplichters zoals jij !!!
Je moet ff dat toffe broertje van je aanspreken en hem laten opdraaien voor de kosten..........!!!!!!!!!!!!
Belachelijk dat je er over denkt om een ***verhaal op te hangen bij de verzekeringsmaatschappij...
Trouwens: als zij er achter komen over deze FRAUDE , dan kan je een verzekering in de toekomst wel vergeten...!!!
Sukkel......................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen doet dat idioot
Post automatically merged:

Je bent dus voornemens om de verzekering op te lichten !!!
Ik ben echt blij met gasten zoals jij !!!
Mijn premie gaat omhoog door oplichters zoals jij !!!
Je moet ff dat toffe broertje van je aanspreken en hem laten opdraaien voor de kosten..........!!!!!!!!!!!!
Belachelijk dat je er over denkt om een ***verhaal op te hangen bij de verzekeringsmaatschappij...
Trouwens: als zij er achter komen over deze FRAUDE , dan kan je een verzekering in de toekomst wel vergeten...!!!
Sukkel......................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je betaald toch ook per maand een bepaald bedrag per maand, mag echt wel eens wat voor terug komen hoor
 
Iedereen doet dat idioot
Inderdaad te idioot voor woorden...
Ohhh... wacht even... dit bedoel je natuurlijk niet.
Ik ben dus de idioot die gewoon, zoals het hoort, zijn premie betaalt en helaas door sukkels/oplichters zoals TS moet ik straks meer betalen...
@Lode mag hopen dat je gepakt wordt door de verzekering en dat je op de blaren mag gaan zitten...
Volgens mij besef je de gevolgen van je actie ECHT niet....................................................
 
Inderdaad te idioot voor woorden...
Ohhh... wacht even... dit bedoel je natuurlijk niet.
Ik ben dus de idioot die gewoon, zoals het hoort, zijn premie betaalt en helaas door sukkels/oplichters zoals TS moet ik straks meer betalen...
@Lode mag hopen dat je gepakt wordt door de verzekering en dat je op de blaren mag gaan zitten...
Volgens mij besef je de gevolgen van je actie ECHT niet....................................................
Jatog
 
Jongens rustig, maar om terug te komen op de vraag, de verzekeraar kijkt MEESTAL niet naar de motor. Ligt vast ook anders per verzekeraar. Met de 80cc is er een relatief kleine kans om gepakt te worden, maar als je veilig wil zijn zou ik de 50cc terugbouwen...
 
Jongens rustig, maar om terug te komen op de vraag, de verzekeraar kijkt MEESTAL niet naar de motor. Ligt vast ook anders per verzekeraar. Met de 80cc is er een relatief kleine kans om gepakt te worden, maar als je veilig wil zijn zou ik de 50cc terugbouwen...
Oke thanks man!
 
Inderdaad te idioot voor woorden...
Ohhh... wacht even... dit bedoel je natuurlijk niet.
Ik ben dus de idioot die gewoon, zoals het hoort, zijn premie betaalt en helaas door sukkels/oplichters zoals TS moet ik straks meer betalen...
@Lode mag hopen dat je gepakt wordt door de verzekering en dat je op de blaren mag gaan zitten...
Volgens mij besef je de gevolgen van je actie ECHT niet....................................................

Zelfde verhaal voor mensen die hun snor opvoeren.. Die verpesten het ook voor de rest.
 
Ik weet niet welk forummember contacten heeft met Unive, Inshared, Hema, Interpolis of welke verzekeraars dan ook, maar ik weet wel dat indien aantoonbaar geraced of gejokt de verzekeraar niet uitkeert. Jouw verhaal staat nog erg anoniem op het wereldwijde openbare web dus zal het wel goed gaan, helaas wat mij betreft. Denk nog steeds dat jouw broertje hier wel een les voor mag voelen.

Rest mij alleen de vraag het FOKt gehalte wat laag te houden, dit forum is een overwegend hoffelijke club.
Groet,
 
Last edited:
Als je broertje een AM-rijbewijs een B-rijbewijs of een A-rijbewijs heeft is er volgens mij geen probleem en hoef je ook niet te jokken over het feit dat je broertje gereden heeft.

Volgens mij is het voertuig All-risk verzekerd en niet de persoon die erop rijdt.
Als dit laatste het geval zou zijn, hoe zou je dan omgaan met lease-rijders of huur-auto's.
De auto is eigendom van de lease-maatschappij of verhuurbedrijf terwijl de leaser of huurder erin rijdt en eventueel schade veroorzaakt.
 
Moet verzekerd zijn op de jongste persoon. Als ik iemand zijn auto leen, zou ik daar ook een aparte verzekering voor af moeten sluiten. Als ik schade maak aan die auto, heeft de eigenaar een probleem als ik niet apart verzekerd ben
 
Back
Top