MOTORHISPANIA RX OPKNAPPEN

wd-023

Well-Known Member
heej.

ik heb een motorhispania rx en ik wil graag wete kun je er een kickstarter erop doen en HOE...

hoe loop je een motohirpania rx aan >?

heeft iemand nog kappenset ervan staatn graag ik wil ze wel over kopen
 
Advertisement - register to remove this

Als je em aan wil lopen, moet je em in neutraal zetten, dan gaan rennen met je brommert en em in zn 1 douwen terwijl je rent en dan door blijven rennen totdat ie aangaat of tot je niet meer kan rennen.

Volgens mij kan je er niet zomaar een kickstart op zetten, dan moet je een ander blok er op zetten.

Check anders ff op het brommerforum

greetz
 
whahah bedankt:p
ik zag opeen ander forum weer dat ik hem in ze 2 moest gooie daarna koppeling inhouden tijdens renne dan rustig los moest laten

DE KAPPE ZIJN ZO duur... cvoor een MHXR ....Ppffe...te duur

kenne jullie geen mense met rx kappe of jullie zelf
 
whahah bedankt:p
ik zag opeen ander forum weer dat ik hem in ze 2 moest gooie daarna koppeling inhouden tijdens renne dan rustig los moest laten

DE KAPPE ZIJN ZO duur... cvoor een MHXR ....Ppffe...te duur

kenne jullie geen mense met rx kappe of jullie zelf

Ja dat kan vast ook wel, geen idee...

Heb er zelf eentje gehad, ik had het zo gedaan... Maarja, had niet gekeken naar hoe duur kappen zijn.. Kan wel snappen dat ze duur zijn.
marktplaats, speurders, brommerforum, weet niet echt goeie sites daarvoor. Anders gewoon nieuwe kopen op online shops (dan zijn ze heeel duur ja)
 
whahah bedankt:p
ik zag opeen ander forum weer dat ik hem in ze 2 moest gooie daarna koppeling inhouden tijdens renne dan rustig los moest laten

DE KAPPE ZIJN ZO duur... cvoor een MHXR ....Ppffe...te duur

kenne jullie geen mense met rx kappe of jullie zelf

dat klopt , zo hoor je m aan te lopen idd , en niet zomaar in de 1 knallen zodat de hele bak een opneuker krijgt...

bovendien is dat ook kut om te doen in de 1..

mja , ooit van electrisch starten gehoord?

en tja , als je het zo duur vind snap ik niet waarom je dan zo'n ding koopt , het is algemeen bekend dat kappen van zulke modellen vrij duur zijn..

en goed gebruikt zul je ze niet gauw vinden , of je moet ze al overspuiten wil je ze netjes hebben..

een kickstarter ZOU je erop kunnen maken ,maar dan ben je behoorlijk wat onderdelen nodig , en aangezien je al klaagt over dat de kappen duur zijn hoef ik al helemaal niet te beginnen over de prijs van het ombouwen naar kickstart ..

verder , een kickstarter zal ook behoorlijk onpraktisch zijn op zo'n ding..

maak gewoon de electrische start klaar ;)
 
Back
Top