Motorblok Revisie sets op Marktplaats, is dat wat?

Advertisement - register to remove this

dit zou wel kunnnen , maar ten eerst zal het het goedkoopste van het goedkoopste zijn en kunnen hun er niks op verdienen , dus garantie of wat dan ook moet je al helemaal niet verwachten..

imo zijn de meesten die zo adverteren met zulke advertentie op marktplaats gewoon schooiers die niet anders weten hoe ze het ander kwijt moeten en/of anders gewoon al niks verkopen.

9 van de 10 keer zijn het ook gewoon beunhazen die een beetje bij willen snoepen , wat ten koste gaat van de kwaliteit..
 
Heb de set inmiddels binnen :)

Afhandeling ging helemaal super. Had geld overgemaakt en werd volgende dag direct verstuurd, dag erna in huis.

Spul ziet er gewoon echt heel goed uit, heb het inmiddels gemonteerd onder mijn Aerox en het loopt echt perfect.

Standaard onbegrensd loopt dit eigenlijk nog beter als origineel :)
 
Lagers zijn C4 lagers met stalen kooi.... Voldoet dus prima.

Staat verder geen merk op. Alleen op de cilinder staat 49.9cc, dus mocht ik ooit aangehouden worden door de politie dan kunnen ze mooi zien dat het een standaard cilinder is :)
 
Lagers zijn C4 lagers met stalen kooi.... Voldoet dus prima.

Staat verder geen merk op. Alleen op de cilinder staat 49.9cc, dus mocht ik ooit aangehouden worden door de politie dan kunnen ze mooi zien dat het een standaard cilinder is :)

mja , er zijn ook mindere lagers , en die zijn vaak dus goedkoop , die willen nog weleens stuk gaan , dus dat merk je later pas.

c-4 is ook niet echt geweldig , heeft std imo teveel speling en zal dus op de lange duur alleen maar minder lang meegaan..

de cilinders gaan meestal wel goed.

de krukassen zullen uiteraard geen stevige modellen zijn , maar goed genoeg voor een std setup , waar ze ook bedoelt voor zijn ;)

al met al geloof ik best dat dit goed loopt , en dat het zo weinig kan kosten , maar of het perfect is is een 2e.
 
Back
Top