Laatst is me dr70 warm gelopen op me zip.
Ik heb deze vervangen op de goede manier en hij start in 1x met zowel elektrische als kick. Stationair loopt hij prima. Wel is opgevallen dat als die een half uur stationair heeft gelopen en dan gas geef er zwarte rook uit de uitlaat komt.
Tijdens een rit viel de scooter in eens uit.
Hij start en loop voor de rest prima, compressie is er.
Ik heb de originele luchfilter eraf gehaald en het element vervangen voor een andere. Nogmaals rijd goed en ineens als ik gas bij geef valt hij weg.
Met Powerfilter van Malossi rijdt hij goed alleen valt hij uit, maar wel op een andere manier. Ik denk omdat de sproeier te klein is.

Sproeier 68
Malossi multivar 2000 vario en drukveer
Gianelli shot v4 uitlaat
21 mm dell'orto cabarateur


Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Post automatically merged:

Laatst is me dr70 warm gelopen op me zip.
Ik heb deze vervangen op de goede manier en hij start in 1x met zowel elektrische als kick. Stationair loopt hij prima. Wel is opgevallen dat als die een half uur stationair heeft gelopen en dan gas geef er zwarte rook uit de uitlaat komt.
Tijdens een rit viel de scooter in eens uit.
Hij start en loop voor de rest prima, compressie is er.
Ik heb de originele luchfilter eraf gehaald en het element vervangen voor een andere. Nogmaals rijd goed en ineens als ik gas bij geef valt hij weg.
Met Powerfilter van Malossi rijdt hij goed alleen valt hij uit, maar wel op een andere manier. Ik denk omdat de sproeier te klein is.

Sproeier 68
Malossi multivar 2000 vario en drukveer
Gianelli shot v4 uitlaat
21 mm dell'orto cabarateur

Opgevallen is dat hij erg warm wordt bij de carterkap aan de cilinder zijde

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top