Motor & motorrijden topic #41

Status
Not open for further replies.
Okeee... niet verwacht maar krijg net een mailtje van Ebay..

GEFELICITEERD! HIJ IS HELEMAAL VAN U!!

:p bod is dus geaccepteerd, alleen heb ik 0 ervaring met importeren en zulke dingen via Ebay kopen hahah. Arne zou ik jou misschien kunnen bellen daarover? Jij had toen die motorscooters ook uit Duitsland gehaald toch?

Bedoeling/idee is om hem natuurlijk hier op kenteken te zetten en om te bouwen naar een sp 2000 met degelijke vering en een 70cc speedblok eronder. Heb bijna mijn motorrijbewijs en zo kan ik legaal knallen, hier zijn toch alleen maar 80 wegen. Zo kan ik nog een keer een sprint meepakken of een training op het circuit zonder dat hij daarna in een hoekje in de schuur beland aangezien er verder niet mee gereden kan/mag worden.
Een normale motor komt er ook maar dit was weer een idee uit het straatje ''moet ik gehad hebben'' :p

Aangezien ik tevens geen held in Duits ben:
NUR AN SELBSTABHOLER!!! BARZAHLUNG BEI ABHOLUNG!!!
Mit der Abgabe eines Gebotes bestätigen Sie, das gesamte Angebot gelesen, verstanden und akzeptiert zu haben
 
Last edited:
NUR AN SELBSTABHOLER!!! BARZAHLUNG BEI ABHOLUNG!!!
Mit der Abgabe eines Gebotes bestätigen Sie, das gesamte Angebot gelesen, verstanden und akzeptiert zu haben

Alleen voor particulieren (mensen die hem zelf afhalen) Betalen bij ophalen.
Met het doen van een bod, bevestig je dat je de koop (advertentie/aanbod) heb gelezen, begrepen en geaccepteerd hebt..

Voor zover mijn beste duits ;)
 
Weet iemand hoe ik aan een telefoonnummer kan komen van de verkoper?

Maatje van me is een import duitser dus die kan ik even laten bellen om een afspraak te maken :)
 
Als je nog iemand mee wilt nemen die een mondje.duits kan moet je het maar zeggen.

Lekker duits praadten ;)


Gaaf man, zoiets lijkt mij ook wel vet om te doen, maar je typegoedkeuring op het voertuig komt te vervallen bij het aanpassen van het blok, dus ben je legaal gezien niet verzekerd etc. Toch een drempel waar ik nog niet over heen ben gestapt :p
 
Ligt aan de vermogens stijging ed.
Een compleet ander blok qua inhoud(groot verschil) en bijv cill aantal is iets riskanter

Zo een ombouw van een zip zou ik nog wel aandurven, zelfde merk blok etc. Dat is niet zo spannend verder.

@ Laurens: serieus vet!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top