Motor & motorrijden topic #41

Status
Not open for further replies.
Iemand wat foto's van kleur pak en motor combo's? Net begonnen met lessen en al een beetje aan t oriënteren over de kleur van de kleding om later natuurlijk te combineren met een motor... Of is dit nu nog nutteloos om te doen?

Als jij net zo vaak gaat switchen van motor als van auto zou ik lekker neutraal nemen :p.
Heb ik toen ook gedaan, zwart met witte accenten. Zou ik nu weer doen als ik wat anders kocht.
 
Uhm geloof dat er onder het bied gedeelte naast de foto eronder "Versand" staat. Daar staat bij dat het in Dietzenbach staat! geen adress verder geloof ik ;) toch handig duits bloed... :p
 
Foto'tje van Gemonde en mij

42597324962470845868710.jpg
 
Echt 2 dikke fietsen!! twijfelde erg tussen supermotard en supersport.
uiteindelijk is het toch een R1(07) geworden ik wil toch ook graag is keer langere ritten maken.
En dat is met een supermotard niet echt makelijk?
 
D2?

Onder jouw HM1100 ligt hetzelfde blok als m'n pa's M1100... kan me goed voorstellen dat je dat blok lekkerder vind rijden. Zo'n blok heeft zoveel koppel dat je volgens mij nog wel in de drie kunt wegrijden :D

D2 => Desmodue
D4 => Desmoquattro

En betreft het blok in de M1100, is inderdaad hetzelfde als m'n HM, alleen versnellingsbakratio is anders :)

Waar ik meer op doelde is dat je met een 1098/1198 niet hetzelfde karakter en koppel zal terug vinden van de M1100. Ik merk het verschil heel erg tussen m'n 996SPS en m'n HMs. Wat 2 kleppen al niet kunnen doen op koppel gebied. Daar waar m'n HMs ermee ophoudt (6/7000 rpm) begint m'n 996 pas lekker op toeren te komen.
 
D2 => Desmodue
D4 => Desmoquattro

En betreft het blok in de M1100, is inderdaad hetzelfde als m'n HM, alleen versnellingsbakratio is anders :)

Waar ik meer op doelde is dat je met een 1098/1198 niet hetzelfde karakter en koppel zal terug vinden van de M1100. Ik merk het verschil heel erg tussen m'n 996SPS en m'n HMs. Wat 2 kleppen al niet kunnen doen op koppel gebied. Daar waar m'n HMs ermee ophoudt (6/7000 rpm) begint m'n 996 pas lekker op toeren te komen.

Daarbij zou ik je wel een reflash van je HM ECU aanraden. M'n pa z'n M1100 hebben we bij Biggelaar laten flashen met een op maat ECU (4 uren lang runs trekken op de bank), maar die heeft echt tot aan de rode lijn steeds meer vermogen. RPM limiter is ook nog geloof ik 500 RPM verschoven. Koste wel een paar centen maar de motor is niet meer te herkennen...

De Performance ECU bij je Termignoni zit, zit er trouwens ook flink naast.
 
Mjah, Biggelaar is niet echt om de hoek bij mij, en ik heb er ook niet echt behoefte aan...
En alsnog zijn de instellingen tussen de M1100 en de HM1100 totaal anders. Wat doet zo'n Monster kwa top ? 220 ?
 
Vandaag geïnformeerd voor het lessen voor mijn 21e en afrijden erna. Dat is geen probleem. Wel een goede tip die ik hier las om eerst theorie te doen. Dus binnenkort maar eens aan de theorie beginnen en als dat binnen is gaan lessen.
 
zou ik nie aan beginnen, altijd eerst theorie halen, dan kan je in 1x doorknallen.... als je te lang over duurt, blijf je maar lessen.. kost je alleen geld.
 
De mijne ( de linker ) is een KTM 520 exc uit 2001. Deze heeft me €3000 gekost met SM wielen. Ik heb hem daarna wel omgebouw naar het kappenwerk van een 525 '05/'06 (inclusief subframe, luchtfilterbak, tank etc)
De rechter (van gemonde) is een KTM 450 exc uit 2008. Loopt erg hard dat ding!
 
De mijne ( de linker ) is een KTM 520 exc uit 2001. Deze heeft me €3000 gekost met SM wielen. Ik heb hem daarna wel omgebouw naar het kappenwerk van een 525 '05/'06 (inclusief subframe, luchtfilterbak, tank etc)
De rechter (van gemonde) is een KTM 450 exc uit 2008. Loopt erg hard dat ding!


Ty! ik kan niet wachten om te beginnen met mijn motor rijbewijs en eigen bike!:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top