Motor & Motorrijden #38

Status
Not open for further replies.
heb ik met mijn crosser eens gehad , alleen toen wou ie niet terug in de 1 , zat een stukje plaat tussen de schakelas 8P , maar slippen deed ie weer niet.

mja , moet nu sowieso vervangen worden :p

Het is natuurlijk maar net waar die gebroken stukken gaan liggen/zitten, wat het dan voor invloed heeft op de motor. Deze zaten iig wel nog netjes inelkaar, platen waren gebroken, maar niet door de ruimte van de koppeling heen gesprongen ofzo.

Verklaart wel waarom hij licht vooruit wou lopen als ik met ingetrokken koppeling langzaam reed.

Nouja, vervangen die handel. Even kijken of ik misschien een set strakkere veren erin zet. Ga liever voor zeker wat dat betreft.

Misschien dat ik de stalen platen nog even laat parelstralen.
 
vandaag eerste dag circuit met de gixxer
wat gaat dat ding hard zeg, is veel agresiefer dan een zx6r

heb alleen niet heel hard gereeden, moet heel erg wenen aan de motor

nog een leuke foto met zijn broertjes
cdcdc.jpg


bandje van vandaag :W
heerlijk die vering die precies goed is
edfcef.jpg
 
owja ook dit nog

gozer heeft wat gebroken boten
en had zijn kindbandje niet goed, dus zijn halve oor weg
en 14 hechtingen in zijn gezicht
lullig gezegt is die er heel goed vanaf gekomen
was ooit een r1

IMG_0356.jpg

IMG_0355.jpg
 
ik vind m heel iets mooier , hij had m ook beter aan mij kunnen geven , had ie mijn fzr wel in de prak mogen rijden :*

mooi gedaan iig :X

maar wat bedoel je met dat kinbandje? niet vast of te los oid?
 
net iets te los,
dus een wijze les, er mag eigenlijk niet eens een vinger tussen je kin en het bandje passen
 
die vierkante achterbrug maakt hem wel heeel gedateerd. Dat valt me steeds op.
Voor de rest een apart/origineel ontwerp ja.
 
Achja, 9 v/10 mensen mochten willen dat ze zo'n 1e motor hadden!
Dit is inderdaad mijn eerste motor. Mag dan toch niet klagen denk ik.
Zat ook naar een GSXR600 te kijken, maar die is weer een stuk duurder om naar 25kw te krijgen. Dus 'moest' ik een zx6r hebben:+

Vind het juist het mooiste model, stoor me echt niet aan die achterbrug:)
 
net iets te los,
dus een wijze les, er mag eigenlijk niet eens een vinger tussen je kin en het bandje passen

dat is idd niet verkeerd om te checken , ik heb m altijd vrij strak..

anders kun je net zo goed geen helm op zetten.

of zie je weer van die stoere brommerjochies met het bandje los , "ja maar dat zit niet lekker" 8P

nee , een kapotte kop zit ook niet lekker :p
 
dat is idd niet verkeerd om te checken , ik heb m altijd vrij strak..

anders kun je net zo goed geen helm op zetten.

of zie je weer van die stoere brommerjochies met het bandje los , "ja maar dat zit niet lekker" 8P

nee , een kapotte kop zit ook niet lekker :p

ik heb hem altijd zo strak mogelijk.
heb hem 1 keer niet vast genoeg gehad, mogt ik van peter ( van de motorsportschool ) gelijk die sessie niet mee rijden.

ik heb zo'n sluiting met alleen het bandje en dan 2 ringetjes
vind ik wel 10 keer beter dan een clipje, die kan je niet ff snel aanpassen.
 
Klopt het trouwens dat op het circuit dubbel D sluiting verplicht is? Dat hoorde ik laatst van iemand.
Nou wil ik deze zomer wat trackdays doen maar ik heb gewoon een klik sluiting op mijn helm.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top