Motor & Motorrijden #37

Status
Not open for further replies.
Een motor waarmee op circuit is gereden hoeft niet gelijk te betekenen dat hij afgeragd is. En dat verhaal van die banden kan goed kloppen, is lekker goedkoop namelijk en circuit-boys doen snel setjes banden weg waar jij als wegrijder nog prima een tijdje op door kunt rijden.

Inderdaad, ik heb er ook oud circuit bandjes onder. Profiel is nog meer dan genoeg en nu betaalde ik 100 euro voor MPP voor en achter. Dan ga ik geen 290 euro bij de afzetdealer betalen voor alleen een achterbandje
 
images
 
Net wezen kijken, mooi ding, reed ook heel lekker. Alleen idd circuitbanden met verragde randjes van het bochtwerk, toen ik vroeg of hij wel eens circruit reed was het antwoord nee en de banden kwamen van een vriend die circuit reed die al nieuwe banden had en hij zodoende de oude kreeg. Toen zag ik dat het rechter valdopje van het stuur eraf lag zei hij dat die op het circuit eraf getrilt was haha 8P

Wel raar dat hij liegt idd. Maar als het ding verder goed was kan je er denk ik geen miskoop aan doen voor dat geld?

Een motor waarmee op circuit is gereden hoeft niet gelijk te betekenen dat hij afgeragd is. En dat verhaal van die banden kan goed kloppen, is lekker goedkoop namelijk en circuit-boys doen snel setjes banden weg waar jij als wegrijder nog prima een tijdje op door kunt rijden.

Doe ik ook, nieuwe bandjes zijn schreeuwend duur en oude circuit bandjes rijden net zo goed hoor. Beetje zoeken heb je voor 50 a 60e een setje.
 
Waarschijnlijk een veelgestelde vraag maar kon zosnel even niks vinden.
Ik ben bezig met m'n motorrijbewijs en toch stiekem al een beetje aan het orrienteren naar een leuke motor om te beginnen.
Ik wil niet zo'n startmotortje om te beginnen.
Ik neig heel erg naar een Naked bike, alleen vraag ik me af of dat echt handig is?
Wat zijn de nadelen en/of voordelen tov een racer?
Wat zijn een beetje leuke motoren voor zo'n max €4500?
 
Ligt er aan wat je wilt. Hard rijden en veel autosnelweg, neem een racer. Fijnere zit positie en lekker met je klep in de wind constant, neem een naked :p

Voor jou budget genoeg leuks te krijgen, zowel reesers als neekeds
 
Waarschijnlijk een veelgestelde vraag maar kon zosnel even niks vinden.
Ik ben bezig met m'n motorrijbewijs en toch stiekem al een beetje aan het orrienteren naar een leuke motor om te beginnen.
Ik wil niet zo'n startmotortje om te beginnen.
Ik neig heel erg naar een Naked bike, alleen vraag ik me af of dat echt handig is?
Wat zijn de nadelen en/of voordelen tov een racer?
Wat zijn een beetje leuke motoren voor zo'n max €4500?

Voor dit geld, en met een beetje zoekwerk moet je wel een nette 696 monster kunnen vinden van 2008. S2R 800 ook wel. Zijn leuke opstapfietsen!!
 
Ligt er aan wat je wilt. Hard rijden en veel autosnelweg, neem een racer. Fijnere zit positie en lekker met je klep in de wind constant, neem een naked :p

Voor jou budget genoeg leuks te krijgen, zowel reesers als neekeds

Nou dat is dus wat ik bedoel, ik denk een soort combi.
Het moet wel goed zitten, hard kunnen maar ook wel relax te rijden zijn en het liefst niet continu vol met je harses in de wind...
 
Nou dat is dus wat ik bedoel, ik denk een soort combi.
Het moet wel goed zitten, hard kunnen maar ook wel relax te rijden zijn en het liefst niet continu vol met je harses in de wind...

gsx f 600/1000.. imo een perfecte combi dan :)
 
nog even snel 2 shopjes, oranje had ik ook al naar gekeken maar had ik mijn twijfels bij. nog best een moeilijke keus.

5-3.jpg

6-5.jpg
 
is wel meer KTM kleur :p

net nog even weg geweest op de plof , is wel wat frisser dan zaterdag , en het waait nogal!!

m'n nieuwe helmpje is behoorlijk windstil btw , was bij mijn vorige AGV's nooit...

of zou ik a doof zijn? :p
 
Zeker je frame oranje maken man, hebben de nieuwe 2011 modellen ook! Staat enorm mooi!
Heb ook weer een supermotard gekocht, alleen moet ik blokje nog ff splitsen 5de versnelling ligt eruit..
Vriendin wilt nu ook d'r riebewies:p
1273266145_5_JbIR.jpg
 
Zo'n ding zou ik ook wel willen hebben. Maar toch denk ik dat ik heel erg spijt ga krijgen als ik m'n fireblade er voor weg zou doen :p
 
450 Jurjen? Nog een kort spatbord fixen!

Nein oldskool WR400 op kenteken, er zit wel een 426 motortje in.
Loopt wel lekker.
Niks voor jou? Of heb je al wat gevonden?

Ja wil er nog een ander stuur op, voor en achterspatbord zijn besteld evenals een klein kentekenplaathoudertje met led lampje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top