Motor & Motorrijden #37

Status
Not open for further replies.
Hoe heet word bij jullie het dynamo deksel en de cilinder wand zeg maar bij de cbr600 uit 92-98. Kan je niet met de hand beetpakken of wel?

Temp van water blijft wel netjes. Vind t blok alleen wat heet worden maar zal wel normaal wezen.
 
Cilinderwand word als het goed is net zo warm als de koelvloeistof.. tussen de 70 en 90 graden dus gemiddeld.

Dynamo deksel zou rond dezelfde temp als de motorolie zijn, graad of 60 a 70 dus ook..
 
Wou zeggen, na een ritje kan ik m'n blok echt niet beetpakken met de blote hand.
Vanavond even een rondje zonder DB killers wezen rijden :p Toch mooi met al dat kabaal :D Je krijgt alleen wel last van je oren van het gedreun :+
 
ze zijn niet aan de grond te houden :p

een 500 2takt crosser is echt idioot :*

ik heb idd vaker een CR blok in een nieuw frame gezien , dat is meteen een stuk beter dan die 4 takt troep :)

ik heb zelf een RM250 gehad van 93 maar dat is mij rap genoeg :p

idd hier ook een CR250.. gaat als de malle..

546559425_6_d2rN.jpeg


vond btw nog vette pic van mij deed wel eventjes pijn:
587890610_6_DQ5I.jpeg
 
Last edited:
Ik aanstaande vrijdag! Succes met lessen.
Jij woonde toch ook in amsterdam? Waar ga je lessen?

Bij Joro, in de Rivierenbuurt. Maatje van me heeft daar ook gelest, niet de goedkoopste maar wel een goede rijschool. Wilde eerst zo'n pakketknaller doen bij RVV, maar daar lees je veel slechte verhalen over op de interwebs. Waar ga jij?
 
Die wat oudere cr??:p

Had je toch via een maat gekocht ofzo??

Mijn 125je tijd geleden verkocht, merk het toch wel, krijg met dit lekkere weer krijg ik weer zin om te rijden... gvd:p

[ir]http://i56.tinypic.com/10fnuix.jpg[/ir]
 
oeh crossers. Dit is de mijne, roel heeft er vandaag op gereden:eek:


Uploaded with ImageShack.us

Ja heb er ook de crosswielen bij+ralf+

Jullie zullen me misschien niet kennen, maar ik ben meer een mee lezer dan een plaatster.
 
Donderdag komt er iemand voor mijn motor kijken. ben er alleen nog niet over uit wat ik nu wil, r6 06/07 trekt me op dit moment wel eigenlijk
 
Weinig in de zin van hoog verbruik of laag verbruik?
Vlammen is ook nogal een relatief begrip :p

Ik 'vlam' nooit een hele tank in 1 keer leeg. Zijn toch vaak stukjes dat ik ff knal.

Dat zal het wel zijn maar ik bedoelde idd dat ik het verbuik nog laag vind bij het 'vlammen'. Vlammen is natuurlijk erg relatief maar als ik een rondje duitsland doe gaat mijn verbruik echt wel naar de 1:10

Donderdag komt er iemand voor mijn motor kijken. ben er alleen nog niet over uit wat ik nu wil, r6 06/07 trekt me op dit moment wel eigenlijk

Waarom ga je niet voor een 1000? Zoveel meer koppel en power, of ga je puur voor de looks?
 
Over dat verbruik; naked 1200 V-TWIN..
260km op 14,5L = 1:18 bij normaal gebruik.

Maar ook al eens 120km gedaan over een tank, 45min volgas @ duitsland :z
 
De rest van je clubje rijd niet zo vlot natuurlijk :+

JK

Met rustig rijden gaat mn reserve lampje bij zon 220 km branden, record met knallen is lampje aan bij 130..

Geen idee hoeveel die verbruikt of hoeveel er dan in gaat, meestal rond de 22 euro?
Tis een hobby, ding zuipt maar lekker zoveel die nodig heeft:)
 
oeh crossers. Dit is de mijne, roel heeft er vandaag op gereden:eek:


Uploaded with ImageShack.us

Ja heb er ook de crosswielen bij+ralf+

Jullie zullen me misschien niet kennen, maar ik ben meer een mee lezer dan een plaatster.

Wat een bruut apparaat is dit! Het is dat ik er op het moment geen geld voor heb...
 
Heb ook heel lang zitten twijfelen om zon ding te nemen, maar is toch niet praktisch voor me. FF een weekendje naar duitsland ofzo is gewoon haast niet te doen op zon ding, en dan nog niet te spreken over het onderhoud:p

Ooit, komt er nog wel zon ding gewoon voor erbij:D
 
Over dat verbruik; naked 1200 V-TWIN..
260km op 14,5L = 1:18 bij normaal gebruik.

Maar ook al eens 120km gedaan over een tank, 45min volgas @ duitsland :z

Dat is flink zuinig.
Vanmorgen toevallig getankt. Had 15,5 liter en 212km gereden.
Dat komt op 1:13,6

En dat was met zuinig rijden :p Dus zo zuinig is 'ie niet. (voor een motor iig)

Weet nog dat ik vroeger m'n motor altijd voltankte voor 20 euro, nu zit ik op 26 ofzo :+
Toch best groot verschil per tank..

Ik heb het gevoel dat de Z1000 zuiniger is als je 'm een beetje op toeren houdt.. :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top