Motor & Motorrijden #34

Status
Not open for further replies.
Arne maakt een flauw grapje.

Wat jij zegt, vind ik in deze situatie toch niet echt toepasselijk?
Als die vent 't liefst nog iedere dag op een SS rondblaast, maar vanwege z'n leeftijd dat lichamelijk gewoon niet meer aankan, mag je best zeggen 'Met pijn in m'n hart.' - imo.
 
Idd. Dan kan die niet anders.

Je hebt ook van die broekjes die m verkopen en die zetten t er ook bij. Ik verkoop m met pijn in m'n hart maar ik wil wat anders.

Dan is t wel bullshit.
 
In dit geval vind ik het wel toepasselijk.
Hij reed namelijk dik 20.000 per jaar, kocht elke 2 jaar weer een nieuwe.
Helaas heeft hij een tijdje prostaatkanker, en doordat het gezwel nu tegen een zenuw aandrukt, is hij blijvend verlamd.

We hebben een foto uitgeprint op A4 formaat, en die ingelijst aan hem gegeven vanavond, hij was er zeer ontroerd van..

Enne, de verkoopslogan: van een oud mannetje geweest, altijd binnen gestaan, is ook van toepassing op deze advertentie haha!
 
In dit geval vind ik het wel toepasselijk.
Hij reed namelijk dik 20.000 per jaar, kocht elke 2 jaar weer een nieuwe.
Helaas heeft hij een tijdje prostaatkanker, en doordat het gezwel nu tegen een zenuw aandrukt, is hij blijvend verlamd.

We hebben een foto uitgeprint op A4 formaat, en die ingelijst aan hem gegeven vanavond, hij was er zeer ontroerd van..

Enne, de verkoopslogan: van een oud mannetje geweest, altijd binnen gestaan, is ook van toepassing op deze advertentie haha!

is echt triest voor zo'n mannetje dan....

prostaatkanker krijgen en vervolgens daardoor geen motor meer kunnen rijden terwijl die het graag doet.
hopen dat die nog wat vind om z'n tijd enzo mee te verdoen.
 
Kon het niet laten om de Tuono ook nog ff wit te shoppen :p

tuonowit.jpg


tuonobackwit.jpg


Staat 'm nog beter dan dat zwart imo :~ Vooral met die originele stickers..
 
Vind ik ook mooier dan zwart eigenlijk, vooral de framekleur staat goed met het wit.

Ja vond ik ook :)
En vind de originele stickers er ook wel mooi bij staan qua kleur..

En dan combi met rode details (niet te veel) staat wel kick :#
 
Firefox kan je ook instellen dat ie dat attack site gedoe negeert. MF bannersysteem was kort gehacked maar is nu weer veilig. Maar google blijft zeiken over attack site.
 
Aprilia's zijn zoiewzo wel gaaf in het wit :)

[IR]http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/2009-Aprilia-RSV1000RR-3.jpg[/IR]
 
Oe die is wel nice idd.

Ik zit eraan te denken om mijn demper een klein stukje in te korten. Wheelex jij hebt dat ook gedaan met jouw demper toch? Is dat een beetje goed te doen?
 
Demper inkorten is meestal niet zo moeilijk, ff de popnagels uitboren en dan kun je m uitelkaar halen. Bij sommige pijpen is het echter 1 geheel, dan wil t wat minder.


Laser is sowieso easy.
 
Oe die is wel nice idd.

Ik zit eraan te denken om mijn demper een klein stukje in te korten. Wheelex jij hebt dat ook gedaan met jouw demper toch? Is dat een beetje goed te doen?

Ik had dat gedaan bij de Arrow van mijn blade inderdaad..

Net wat Siep zegt, popnagels uitboren.
Stuk eraf zagen en weer dichtpoppen.

Je moet alleen even goed kijken hoe het van binnen zit, er zijn namelijk dempers die met een soort 'kamers' werken. Mijn Arrow was gewoon een rechte pijp..

De Akra op mijn Tuono is ook vrij groot, maar vind het wel goed staan omdat de motor zelf ook vrij groot is :p En vergeleken met origineel is dit een mini dempertje :p
 
Demper inkorten is meestal niet zo moeilijk, ff de popnagels uitboren en dan kun je m uitelkaar halen. Bij sommige pijpen is het echter 1 geheel, dan wil t wat minder.

Laser is sowieso easy.

Vergis je niet, dat is lang niet altijd even makkelijk! Vooral bij standaard pijpen wil het nog wel eens lastig zijn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top