Motor & motorrijden #27

Status
Not open for further replies.
Ik word nu al gestoord van mezelf. Altijd gezegd "Als ik die SRAD wegdoe, dan komt er een naked". Als ik een Z wil, dan wel een vanaf 2007, en die vallen tweedehands best tegen. Zelfde budget koop je ook een K4 voor :X. 600FS heb ik ook altijd mooi gevonden. In plaats van aan mn scriptie te werken heb ik onderhand elke advertentie site bekeken vandaag :+
 
Ik vind dat eerste model Tuono echt supervet hoor, lb dat het gewoon een RSV is.
 
Idd, ik had het vanzelfsprekend ook over het oermodel. :)

Alleen maar beter dat het een RSV is imo. :p
 
Een Tuono is een lelijke schadeversie van een RSV :p

Nietus! :(

Tuono is dik hoor. :W

Ik vind dat eerste model Tuono echt supervet hoor, lb dat het gewoon een RSV is.

Idd, ik had het vanzelfsprekend ook over het oermodel. :)

Alleen maar beter dat het een RSV is imo. :p

Jullie snappen het :W

tuono1000r_fac_1.jpg
 
Ik vind die kop nooit zo mooi.. net een mier ofzo :p Vooral bij dat nieuwe type..

Doe dan gewoon de ducati streetfighter :W :p
 
Gisteren sinds een paar weken eindelijk weer tijd en goed weer dus op de motor geklommen.
Na zo'n 40km liep ie onder de 3500rpm nog maar op 3 poten :X
Dus weer naar huis, nieuwe bougies erin en is weer gemaakt, alleen tot volgende week geen tijd om te rijden :rolleyes:
 
Naked moet eigenlijk gewoon een dikke twin zijn met super veel koppel.

r1 2k9 streetfighter:W klinkt als een twin...:p

Zal vast wel een amerikaan opduiken die alle kuipen eraf heeft gehaald, die gasten bouwen ook gewoon nieuwe gsxr 1000's etc om:W
 
r1 2k9 streetfighter:W klinkt als een twin...:p

Zal vast wel een amerikaan opduiken die alle kuipen eraf heeft gehaald, die gasten bouwen ook gewoon nieuwe gsxr 1000's etc om:W

Kost daar toch geen reet :p

Op die circuitdag afgelopen dinsdag waren er ook 2-3 2009 R1's, zelfs met standaard uitlaat geven die dingen echt een super tof geluid :~

Was ook een RSV4, dat geluid is helemaal super, en t uiterlijk van die fiets ook, met dat korte scherpe kontje is het echt precies een MotoGP fiets :~
 
Vriend van me had daar trouwens ook nog foto's van gemaakt:

3635274888_b9fc266e28.jpg


3634471675_fe8ff46255.jpg


3635211554_28dbb47af6.jpg



En hij had er ook nog een paar van mij:

3634422707_7152f2703a_o.jpg


3634528779_d4f8f626c3_o.jpg



Erg leuk zo'n circuitdag, zeker een aanrader, ga er ook zeker nog 1 doen dit jaar :D
 
Laatst met Jasper kwamen we er ook 1 tegen op de dijk, ik vind alleen die koplamp echt niet tof, iig die middelste..

Geluid is wel :~
 
Kost daar toch geen reet :p

Op die circuitdag afgelopen dinsdag waren er ook 2-3 2009 R1's, zelfs met standaard uitlaat geven die dingen echt een super tof geluid :~

Was ook een RSV4, dat geluid is helemaal super, en t uiterlijk van die fiets ook, met dat korte scherpe kontje is het echt precies een MotoGP fiets :~

Bij mij in de wijk woont ook een knakker met een 2009 R1, dubbele akra eronder. Echt een super geluidje.
 
Hier rijden er al een stuk of drie rond. Ook met dubbele Akra's en hele mikmak. Een heeft er een Ben Spies replica van gemaakt.
 
Iemand die een goede CBR 600 RR in de aanbieding weet? Prijs rond de 6k / 6,5k ? Mail me :)
(niet voor mij, maar voor een lieve collega)

Anders gaan we marktplaats afzoeken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top