Motor maakt tikkend geluid

Status
Not open for further replies.
Hoezo mag ik m niet op zn zij leggen?

anyways heb de zuigerstop erin gekregen. nu de vraag: welke kant moet ik opdraaien als ik die vario eraf wil hebben? :$

ik heb m zachtjes gedraait tot ie tegen de stop aan zat. en nu? zelfde kant opdraaien met een sleutel? of andere kant op?
 
Omdat je dan ten eerste de kappen beschadigt, en je verspilt benzine want je vlotterbakje loopt leeg.
En even lezen, dan zul je zien dat ik zei: 'links'
 
ja hij lekte wel wat benzine, en die kappenset boeit me niet want die is toch al graflelijk. ga ik overspuiten. maar das voor een andere keer.

maargoed dan ga ik m dus naar links draaien.
 
Ok heb hem eraf gekregen, nog wat restanten van de oude v snaar verwijderd, shit zit echt overal! Alleen tijdens het vervangen merkte ik dat mijn rollertjes beetje vlakken kanten hadden. Aan vervangen toe dus?
 
aah ok. nja ik neem ze wel mee. wil gewoon dezelfde denk ik. rijd best zoals ie nu doet. of zou die harder gaan met andere rollertjes?
 
Ok mensen heb alles in elkaar gezet, hij rijd weer als een zonnetje! liep eerst 70, gaat nu 83. Maar dat zal wel minder worden als die v snaar opgerekt is.
Bedankt voor de hulp!
 
Een v-snaar rekt niet zomaar op. Hij gaat niet zachter lopen, niet binnen een paar duizend km iig.
 
Heb er nu 4.3 gram onder liggen, bleek er btw al in te zitten. Zat ook een bougie op die ik vervangen heb, zit nu een sportbougie op.

Nieuw:

Malossi rolletjes 4.3 gram
Malossi special V snaar
Malossi bougie
Schoepenrad
 
Sport bougie? Hoop niet dat je meer dan 10 euro betaald hebt?

Moet gewoon een hittegraad 7 of 8 in iig.
 
Ik was 27,- kwijt.

rolletjes en bougi waren samen 11,- :p

had handschoenen van 16,- gekocht

Maar wat ik nu heb is dan slecht?

Kleur bougi: Wit
kleur rolletjes: zwart
kleur drukveer koppeling: geel (is dat standaard bij een Neos uit 2005?)

Geen idee of kleur wat zegt (a)
 
Een bougie is altijd wit :p...
Nee maar "een malossi bougie" zegt niks, er zijn veel verschillende types bougies.
Maar als de dealer je die aangeraden is zal het wel goed zijn, mag ik hopen.
 
Ah ok, weet ik dat ook weer ;)
Ik heb geen idee welke, zou ik thuis op de bon moeten kijken.
Hij vroeg hoe hard ie liep, dus ik zeg 70, en toen kwam ie met die aan. Ik haal t bij Scooter Factory in Barneveld.
 
@YamahaNeos89 Nice.. Ik vind het grappig om te lezen dat je bij je eerste bericht nog nooit van een vario had gehoord en nu de rolletjes heb vervangen ;)
Goed werk dacht ik!
Succes met je scoot
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top