Motor kymco New dink 2015

Telefonica2.

Well-Known Member
Goedemorgen allemaal! Ik heb sinds dinsdag een kymco new dink. Volgens de dealer met een eigen door kymco ontwikkeld blok. Mij lijkt het een GY6 maar dit staat er niet op. code op t blok is SM10. Weten jullie hier meer van?? ik kan er niet wijzer uit worden.
mvg telefonica 2
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik noem het google.. Stond van alles maar niet wat voor blok er concreet onder zit. Ik lees her en der Kymco eigen.. ergens anders weer dat het een chinees gy6 blok is. Vandaar de vraag.;)
 
Het blok is hetzelfde als dat van een Agility.
Enige verschil is dat ze de bevestiging van de achterveer naar achteren hebben verplaatst, d.m.v. een zelfverzonnen metalen flutdingetje.
Wat wil je verder nog weten?
 
Ging mij er om dat er bij dealers word gezegd dat het een volledig kymco eigen blok is maar naar mijn idee gewoon een Gy6 is. Volledig chinees.
Of is dit daadwerkelijk een door kymco al dan niet aangepast blok.
 
Ging mij er om dat er bij dealers word gezegd dat het een volledig kymco eigen blok is maar naar mijn idee gewoon een Gy6 is. Volledig chinees.
Of is dit daadwerkelijk een door kymco al dan niet aangepast blok.

China en Kymco lijken op elkaar.

Maar kymco heeft het blok zelf ontworpen, China heeft die gecloned.

Kymco blok gebruikt betere componenten, China blok de goedkoopst mogelijke componenten.
 
China en Kymco lijken op elkaar.

Maar kymco heeft het blok zelf ontworpen, China heeft die gecloned.

Kymco blok gebruikt betere componenten, China blok de goedkoopst mogelijke componenten.
Top antwoord. dit is wat ik weten wou. kort en bondig. it is niet alleen voor mijzelf maar ook voor anderen die zich dit afvragen. Nu ook makkelijk te vinden;) dank jullie voor de antwoorden!de kymco die ik nu heb heeft momenteel 34K gelopen en zo rees de vraag namelijk.
 
Back
Top