Motor gekocht :)

Eth3r3al

Well-Known Member
Zo , ik ben er eindelijk uit... Ik heb een motor gekocht. :) Ik ben nog geen 18 , maar binnenkort ga ik beginnen met lessen en 18 worden. Het is een gele ducati monster 600 geworden. Hij is geknepen op 25 Kw , dus maar hopen dat het nog een beetje loopt ;)

Hij is niet groot dus kan ik er met 1,75 M goed op rijden. Hij heeft 30.000 op de klok (sorry erwin dat ik 15.000 tegen jou zei :P ) en komt uit 94.

hier wat pics :)

duc1.jpg

duc2.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Nog niet eens 18 en dan al een motor kunnen kopen, gloof dat ik beetje jaloers word ;) "Say, that's a nice bike!"
 
Originally posted by Vass 8)
PHAT , eindelijk een mot0r....alleen die pijp...damn, dies erg! :D

HF ermeej!!

ciao ;x

had je meer zo iets in gedachte?
montser_mhr.jpg

8P
monster_akar.jpg

ziet er beter uit :P
 
Last edited:
mooi ding! Leip om te beginnen op een Duc...en rudy die terugloper is heel mooi gelukt! Veel plezier met je moto :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Die terugloper is bruut :D

Mooie motor trouwens! Zijn ze veel goedkoper dan een 748? Zal wel, toch?

haha dankje

Motor is iid wel vet :P

monster is heel stuk goedkoper als 748 (monster kost nieuw een 8000 euro ofzo:? ,748 15000-16000 ofzo)
 
Ding was 5000 euro inc helm en jas en rijklaar maken (+begrenzen) en 3 maand garantie. Maar 25 Kw is eerst wel voldoende (denk ik ;) ). Nadeel van een duc is dat als je pleurt je erg veel geld kwijt bent , want ducati-kappen oid zijn nogal prijzig... En ik vind dit niet erg leip om op te beginnen.... tis maar 600cc 4 takt en hijs geknepen. Komt eens bij dat het geen racer is :) Maar ik ga deze zomer mooi met me pa op de motor naar frankrijk rijden voor een paar dagen... Dat lijkt wel relax... Nu eerst nog ff me rijbwijs halen
 
je kan zoon ding wel onbergenst maken maar je hebt nu wel ff wat meer pktjes onder je kont zitten als je scootertje dacht ik zo en je zal toch eerst goed moetten leren rijden.... een kenis van me reed al 12 jaar motor woon werk verkeer het hele jaar dus die had al behoorlijk wat rijervaring en hij is vorge week donderdag verongelukt dus houd het risico beperkt en laat die hegrenzing er ff opzitten...
 
Originally posted by Eth3r3al
Nadeel van een duc is dat als je pleurt je erg veel geld kwijt bent , want ducati-kappen oid zijn nogal prijzig...

ducati onderdelen zijn absoluut niet aso duur vergeleken andere motoren. volgens mij zijn de meeste jappen duurder met hun onderdelen.

verder, supermooi ding... echt...
 
Back
Top