This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
Godver, vandaag @ A50 tussen Oss en Eindhoven een ducati 1098, carbon met akras eronder..

Kwam eventjes naast me rijden, gaf m een duimpje, hij schakelde terug en tering wat een geweld kwam er los ..

Kd8 moest dit ff met jullie delen.. haha

Na zomervakantie aan me motorrijbewijs beginnen, alleen is mams er niet zo blij mee.

Iemand nog tips: Pakket, of losse lessen??
 
Wat kost zo'n setje dan? Ik vind ze op zich wel vet die Gianelli pijpen.

Vraagprijs is 450,-. Niet echt veel geld op zich. Hij heeft misschien nog interesse in mijn SP demper ook. :W Als ik redelijk kan oversteken doe ik het wel, heb ik in ieder geval dubbele pijp en kan ik vervolgens echt op het gemakje kijken voor die akra's.
 
Grote demper op een old skoel motor.
Kleine op een moderne...

Anders klopt het gewoon niet.


Zag vandaag een witte druppel op 2 wielen aka GSX r 1300 Hayabusa....
Wat een tupperware...
 
Grote demper op een old skoel motor.
Kleine op een moderne...

Anders klopt het gewoon niet.


Zag vandaag een witte druppel op 2 wielen aka GSX r 1300 Hayabusa....
Wat een tupperware...

Bij die motor gaat het wat onder de tupperware zit,
en daar klaagt nochtans niemand over :*
 
Ik heb nog wel wat losse onderdelen, als jij hem weer in elkaar zet :+

Zo, vanmiddag theorie doen
 
Bij die motor gaat het wat onder de tupperware zit,
en daar klaagt nochtans niemand over :*

Het lijkt mij echt de meest onhandelbare klotemotor die er is... Ik ken ook niemand die er ooit een heeft gereden en zegt dat het goed rijdt, alleen dat het hard gaat :X
 
Ik heb gelest op zo'n kawa.
Fijne motor die lekker stuurt, een goede eerste motor denk ik.
 
Het lijkt mij echt de meest onhandelbare klotemotor die er is... Ik ken ook niemand die er ooit een heeft gereden en zegt dat het goed rijdt, alleen dat het hard gaat :X

Valt opzich wel mee hoeonhandelbaar, hij is alleen vriij zwaar en wat langer dan normaal. Collega rijd ook circuit met dat zoon ding, maar die vreet dan ook een compleet bandensetje op op zoon dagje om m een beetje goed de bocht door te krijgen. Met een hele rappe 600 a 750 kan je zoon ding op t circuit gewoon bijhouden, maar daar is t ook niet voor gemaakt. Hij heeft m voor de topspeeds, ding kan ook gewoon 300 met 2 man erop , wel vet opzich :W

oja gianielli @ rsv , niet doen :+ SP is veeel mooier..
 
Status
Not open for further replies.