Motor-en-Motorrijden #19

Status
Not open for further replies.
zaterdag mijn nieuwe fiets opgehaald :W
Ik moet zeggen dat ik er zeer maar dan ook zeer tevrede mee ben :D
Een half jaartje terug dacht ik: Damn, die is voor mij gemaakt.... Tijdens de TT liep ik de hele dag: Kijk daar staat er weer 1.... en nu ?? Heb ik zelf een TL1000R. Echt een bizar ding :P
Komt uit '98 met 46k op de klokken. Zeer netjes onderhouden, dat is zeker !

foto's :
295776299_6_2-6-.jpeg


295776300_6_2qfo.jpeg


295776301_6_dfAC.jpeg


295776302_6_kGjJ.jpeg


groetjes !



Vet ding Arthur! :~
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb een paar Prexport laarzen gehad. Weet nog niet welk type maar is dat wat, dat merk? Tis in eerste instantie om mee te lessen, maar als ze bevallen dan hou ik ze wel.
 
Ik heb een paar Prexport laarzen gehad. Weet nog niet welk type maar is dat wat, dat merk? Tis in eerste instantie om mee te lessen, maar als ze bevallen dan hou ik ze wel.

Koop gewoon gelijk een stel goede die je een aantal jaar kan houden...anders zo zonde van het geld.
 
Het merk zegt me niks Jelle, verder ben ik het eens met Neogenix. Maar dat ben je zelf ook wel denk ik.

Ben zelf bezig met Gianelli (oldschoooool) uitlaten voor op de RSV. Dubbele pijp, ziet er goed uit zo op het eerste zicht. Ook highmount. 8)

ff mailtje terug afwachten
 
Ja ben ik ook. Ach ik heb ze gehad, ze staan nog bij mn GF thuis. Ze zijn nieuw, nog nooit gedragen zelf.

Als ik mn rbw heb dan ga ik wel een keer op een beurs een hele outfit scoren oid.
 
Ik weet het niet. Dikke carbonnen klappers lijken me vetter staan op een RSV.

Loopt die bocht van de linkpijp bij elke uitlaat zo wazig trouwens?
 
Die pijp is wel wat apart inderdaad. Carbon is bijna niet te vinden. Dit is het 2e systeem wat ik nu tegenkom vanaf februari ongeveer. :/
 
Die pijp is wel wat apart inderdaad. Carbon is bijna niet te vinden. Dit is het 2e systeem wat ik nu tegenkom vanaf februari ongeveer. :/

Ebay ook niks te vinden? Als je deze tof vind moet je het natuurlijk doen. Alleen had je toch al andere demper(s) erop zitten? Dan zou dit weinig verbetering zijn.
 
[Ir]http://i34.tinypic.com/10xr2c0.jpg[/Ir]

Huidige demper, die dubbele pijp is al wat beter qua looks. Alleen die linkpijp is wat apart van die Gia's.

Ebay is ook niks (betaalbaars) vinden.
 
Nieuwprijs is 1400,- Ik heb een mailtje verzonden wat zijn prijs zou moeten zijn. Ik kan die SP demper inruilen eventueel of zelf verkopen.
 
Dubbele pijp aan 1 kant is mooier met 2 mooie dempers. Hoewel de huidige ook erg netjes zijn.
 
[ir]http://www.sportbikez.net/bikepics/114/medium/1143881282.jpg[/ir]

Zo moet het :W Sorry Vass, vind die Gianelli's echt niks :X
 
cdf9_1.JPG


Dan nog liever een jaar doorsparen en deze kopen :P

Full system kost je 1900$. Weet niet wat enkel zo'n demper dan moet kosten?
 
[ir]http://www.sportbikez.net/bikepics/114/medium/1143881282.jpg[/ir]

Zo moet het :W Sorry Vass, vind die Gianelli's echt niks :X

Vind ik zelf ook vetter dan die Gianelli's Maitre. Maar echt niet gemakkelijk te vinden en staan ze er een keer, dan moeten ze er nog veel te veel geld voor hebben.
 
Inderdaad zoals Maitre postte.. Niet met zo'n rare linkpijp.. ziet er echt niet uit imo..

Vind wel dat bij een dikke twin aan elke kant een demper moet zitten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top