Motor en Motorrijden # 14

Status
Not open for further replies.

LoX

Well-Known Member
Hier verder :D

Goed begin:
[ir]http://www.mobcustom.com/IMG/jpg_virtual-yamaha-r1-tuning.jpg[/ir]
 
Advertisement - register to remove this

[ir]http://www.motorcyclenews.com/upload/195390/images/namerica%20duc%20sportclassic.jpg[/ir]

Beter dan die R-één :p
 
volgens mij hebben we die ook een x bij Motoport Engbers gehad, had andere veering eronder(v+a) andere velgen, remkabels staal, ander uitlaat systeem....

ding was echt bruut, is toen aan een andere dealer verkocht.
 
iemand toevallig een idee hoe het in zn werk gaat als je een motor koopt, deze terug moet voeren omdat je 25kw moet rijden?

kan je dit zelf doen? of moet je dat laten doen
daarna ter keuring aanbieden e.d.

en het kostenplaatje :)
 
Kan je niet zelf doen.., op me werk laten wij het doen bij bedrijfje in de buurt met vermogensbank en die leveren hem dan met een uitdraai van het vermogen. En dat is dan voldoende om 25 Kw te zetten. maar dit kan niet met elke motor..
kost je ong. 150E

Mijn eigen motor kan hem namelijk niet dat moet dan via yamaha Nederland maar die kan de 25Kw kit dan weer niet leveren etc etc8P
Mooie klote want hij staat nu 30kW op kenteken:X
 
Vale-46, je weet dat het verschilt per verzekeraar? Dat je soms ook 'universele' kits kunt krijgen (weet niet of die voor jou brommert verkrijgbaar zijn)...? Sommige verzekeraars vinden alleen een uitdraai voldoende (dan zou je hem kunnen begrenzen op het gas)
 
een maat van mij heeft een cbr600 uit 96 geloof ik..
hij had zelf geinformeerd en heeft zo te horen gekregen dat die ergens een plaatje tussen moest zetten.. en hij heeft dit zo laten keuren..
of er een vermogensuitdraai nodig was weet ik niet :) vandaar dat ik het even vraag..
 
Alleen als je een originele nederlandse motor hebt, en er is een goedgekeurd origineel setje voor, dan kan je hem op kenteken krijgen.



Anders met een uitdraai, Zelf had ik gewoon een uitdraai van een andere motor, en mijn kenteken erbij gefixed haha :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top