This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
geluid met die akra is echt 10x beter geworden!!
echt zo'n vette bike ook (zo'n 954)

en MPP's zijn inderdaad de shit!! *D
 

Ik vind husky's eigenlijk de minst mooie modellen maken , ze zijn wel erg vierkant , van welk jaar ze ook zijn . Goedkoop zijn ze iig idd best wel . Je kan het beste gewoon elke dag op marktplaats blijven kijken , daar komt af en toe nog iets leuks langs .
 
Ovaal, stuk dunner dus + hij oogt gewoon mooier (vind ik dan..)

En hij is van titanium... ding weegt echt geen drol.

Je moet hem inkorten!

Had ik met mijn Akra ook gedaan, geluid was niet veel harder maar het ziet er zooooo tof uit :W
 
Je moet hem inkorten!

Had ik met mijn Akra ook gedaan, geluid was niet veel harder maar het ziet er zooooo tof uit :W

Wou ik net posten!

Moet je echt doen jasper! en kijken of je m verder naar beneden kan plaatsen dat ie naast je achterbrug hangt, dat is echt Sweet!

Verders erggg mooie motor!
 

Tsja, ik weet het. Maar durf het niet aan, die Husky's voor '99... Zoek liever even verder dan en koop iets " goeds". Maar hou het in de gaten .
 
Iemand die hier ervaring mee heeft?
http://www.mai-comp.com/

Wil namelijk een motor uit engeland laten komen, maar geen idee als dit te vertrouwen is ed. ding heeft wel een nederlands kenteken
Mijn engels is ook niet het aller beste

iemand info dan hoor ik het graag
 
Morgen wss eindelijk nieuwe achterband en mijn donkere visier, bandje werd wel een keer tijd.. Zou eigenlijk nieuwe band krijgen toen ik hem ophaalde, heb er nu nog 3000km mee gereden:
[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb269/SiRojK/band001.jpg[/IR]

(Check ook de brute Laser-pot :winner
 


Zoeen heb ik ook een keer of 3 gehad, maar ik had binnenbanden dus dat was het probleem niet..
 
Je mag t zooitje wel is cleanen

Blik ontvetter erover en daarna alles weer invetten waar het hoort :+

Neuh, lijkt erger dan dat het is (het is wel vies hoor)... Hecht geen waarde aan deze motor.. Ik zie hem nu als een lease-motor, die hoeft niet zo mooi schoon :+

BTW: Op de pics van Apple kun je zien hoe de band was
 
Status
Not open for further replies.