Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
Volgt hier iemand trouwens Long way down? Programma van de bbc waarin Ewan Mcgregor (obi wan kenobi :p ) met een vriend naar de zuidkaap gaat rijden vanuit schotland op 2 BMW's. Erg gaaf programma. Die Ewan is ook echt motorgek leuk om te zien. Eerste 3 eps staan nog wel op usenet. Maybe ook op bittorrent.

http://www.longwaydown.com/
 
Geen mensen gehad die gingen knipperen omdat het 'te fel' is? Anders ga ik het straks ook doen bij m'n gixer :)

Ik heb pas 2 x gereden met m'n xenon :P en er zijn dus echt wel meer mensen die met groot licht gaan knipperen om te laten weten dat het fel licht is.
Hiervoor stond mijn koplamp even hoog afgesteld, daar heb ik niks aan veranderd.. ik zal hem binnenkort eens wat naar beneden schroeven maar.

Xenon is wel vet iig :D ik ben dr wel blij mee. (gratis gehad:+ zeer relaxed)
 
Mijn nieuwe motorpak, zelf kleuren en arend ontworpen:P:
klaar1.jpg


Het ziet er alleen een beetje raar uit zo op de grond:)
 
Maitre: Zeer fraai apparaat! Welk bouwjaar istie?


CBR zit overigens ook weer bijna helemaal in elkaar :W

2000, laatste jaar van de 996 SPS, daarna is dit model onder de R naam verkocht (996R) met een ander motorblok.

Heel erg fraai apparaat Maitre. Bijna zonde om er km's bij te zetten. :7

De bedoeling is nog wel er een motor naast te kopen, ook om mensen mee te kunnen nemen (monoposto :W)

Maitre, wheelys over de Champs-Élysées?

Neuj, motor staat mooi bij mijn pa. Ik heb in Parijs geen box, en de kappen zijn binnen 2 min eraf te halen (5 clips omdraaien en done).



Anyway 996 SPS :love:
 
Heel mooi :W

Zit er standaard een dikker uitlaatsysteem op die dingen (in mm), of ligt dat aan mij?

Knippers en spiegels veranderen en hijs perfect. Wees er zuinig op ;)
 
Nette duc Maitre :) ! Ik ben jaloers :P !

@ Arnoud: Vogeltje staat goed op het pakje! Mooie kleurencombo gebruikt voor het pak :) !

Heb vanavond mijn spullen weggebracht naar de coater.. Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik het terug heb! Verder nog Valtermoto stuurgewichtjes binnen gekregen vandaag, zijn wel netjes! :)
 
Last edited:
Ik heb pas 2 x gereden met m'n xenon :P en er zijn dus echt wel meer mensen die met groot licht gaan knipperen om te laten weten dat het fel licht is.
Hiervoor stond mijn koplamp even hoog afgesteld, daar heb ik niks aan veranderd.. ik zal hem binnenkort eens wat naar beneden schroeven maar.

Xenon is wel vet iig :D ik ben dr wel blij mee. (gratis gehad:+ zeer relaxed)

Mensen die last hebben van het licht wil ik echt niet hebben.. Heb er zelf ook een stronthekel aan als mensen hun lichten verkeerd hebben afgesteld.. Tis nog eens gevaarlijk ook, de kans is natuurlijk heel klein, maar ik wil niet de veroorzaker zijn van een dodelijk ongeluk omdat mijn lampen verkeerd/te fel zijn
 
Last edited:
@ Maittre hij is tof :)

@ Arnoud tof pak en leuk design, alleen vind ik die pakken van mjk en veel andere op-maat-pakken redelijk 'oudbollig' qua design. (ja dat ligt helemaal aan jezelf wat van ontwerp je wilt :p maar dan bedoel ik ook het logo van MJK enzo op de armen)

maar die van jou vind ik tof ;)
 
iemand een ander leuk pak?

M-Tech
nkp-rosso_bianco.jpg


Suomy (made by ArlenNess)
cimg4818vp0.jpg


Dainese
DSCN1191.sized.jpg


[ir]http://www.motorbike-leathers.com/images/suits/onepc/010407_1_front.jpg[/ir]

Alpinestars
07AlpinestarsRC1Suit2RdLG.gif


Bostrom :W (helaas niet nieuw meer te krijgen)
tutabostrom1pic.jpg


OCTANE%20BLK-RED.jpg


alpinestars_rrsuitred.jpg


Alpinestars-MX-1-Suit.jpg


Berik
Berik_SixtyFive_1.jpg


berik3213.jpg




Wel vet:
DM1174473657.jpg
 
ik moet zeggen dat ik de 1e en het 4e alpinestars pak de mooiste uit dat lijstje vind. opzich is die capirossi replica ook tof maar past gewoon niet bij m'n fiets. het pak dat jasper wat paginas terug poste die BERIK Imola vind ik ook helemaal het einde maar het past gewoon niet :P met een Italiaans pak op een Jap

Dat Spidi pak vind ik ook heel tof maar deze pakken zijn allemaal een klasse duurder dat het berik pak waar ik echt geinteresseerd in ben (550,-). Gister heb ik de Berik Tuta Tratofora aangehad en die vond ik qua kleuren mooier dan de Laguna seca maar toen ik hem aanhad vond ik hem minder.. en er zit op de achterkant ook redelijk wat goud in en dat vond ik ook jammer.

dus morgen de Laguna seca maar bestellen en misschien rijd ik wel naar duitsland toe om hem op te halen want de ene keer moet ik maat 50 hebben in een berik en dan weer 52. alleen de 2008 collectie komt er ook weer aan dus misschien zit daar nog wat tofs tussen :p of gaan de prijzen van de huidige pakken wat omlaag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top