This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
En filmpje met de sound

Vanochtend banden wezen halen, toch neit de 2ct's want daar had ie geen voorband voor.. Normale MPP is ook vast wel goed

Banden liggen er al om, alleen moeten nog gebalanceerd worden, ga nu ff doen. Daarna kunnen de wieltjes weer onder mijn bike en lekker ff stukkie tuffen :W Vet lekker weer
 
Erik, waar bleef je nou man ?

Rowan en ik hebben een half uur op je staan wachten... en je nam ook niet op.
Op gegeven moment moesten we dr echt vandoor aangezien het iets meer dan een uur rijden was, en dat zaakje waar die uitlaat lag sloot al om 5 u.

Sorry dat je voor niks voor Rowan's deur hebt gestaan, maarja we hadden ook niet verwacht dat je 3 kwartier nodig had om van jouw huis naar Rowan's huis te rijden

Volgende keer beter.

Morgen rij ik trouwens met Jur naar een 1 of andere stuntmeeting in de buurt van R'dam. Nog iemand zin om mee te gaan ? Erik/Ashwin/Rowan/Alex ? roept u maar :+
 
Wat is "in de buurt van Rotterdam" ? WIl morgen ook stukje gaan rijden en dan heb ik misschien een doel.
 
Pijp is nog warm vanavond zet ik em wel erop joh... er is nu visite.

Die stuntmeeting is geloof ik in spijkenisse, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Hoe vroeg ik wegga weet ik ook nog niet... vanavond hoor ik het van Jur
 
ja heb er wel zin in opzich, maar ik wil opzich ook wel m'n undertray eronder fixxen
hmmm.. moeilijke keus

en als ik morgen meega moet die akra er zoiezo onder zitten anders ga ik niet mee :#
 
Al iets over die stuntmeeting.. Morgen is hier ook iets hoorde ik van iemand, maar dat kan ook wel met de 'locals' zijn :+
 
Status
Not open for further replies.