Motor en Motorrijden #12

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Laat ik maar aftrappen dan! Deze, ofwel dit model, staat elke donderdag bij de AKI (Enschede).. Damn nice!

cutout-race-b.jpg
 
Die is gaaf :W . De weguitvoering van die staat bij Hans van Wijk , bijna vooraan bij de deur . Jasper en ik hebben toch even uitvoerig staan kijken naar dat ding zondag .

Ik ga voor deze ;)

Akrapovic_1.sized.jpg


Moet alleen nog ff kijken hoe ik het erop ga fixxen... want hij is origineel niet voor dit bouwjaar te koop.

Ga je toch maar voor de hexagonal :P ? Deze lijkt me toch ook het netste voor je motor . Er moet vast wel iets van een adapter te fixen zijn .
 
Als de diameter maar een beetje overeen komt... Dan maakt het inprincipe weinig uit of ie van en zx10r of gixxer1000 af komt.

De ophanging moet ik een beetje mee gaan klooien dan, wel jammer opzich als je een demper koopt van 650 euro en hij past niet zonder aanpassingen :+
Maarja het moet maar ff he.

Op marktplaats staat trouwens een oud type akrapovic demper te koop voor 200 euro ofzo :) die zien er opzich ook gewoon prima uit, maar is weer zo standaard he.... Ik heb liever iets vets. Yoshimura hexagonal of die van akrapovic vind ik dus erg vet.
 
Jah kwenie... 200 of 650 euro, voor de looks ;)... Voor 450 kun je ook veel aan de rest van de looks van je bike doen :winner:
 
Aan de andere kant is een uitlaat wel echt een ding wat vet opvalt aan een motor en dus eigenlijk toonaangevend is aan het hele ding . Maar het blijft idd een bak met geld :P.
 
Zoals ik begrijp gaan der vandaag een paar rijden?

Jasper? EGT? Rowan?

Hoelaat en waar? Misschien kom ik ook wel ffies... Ga nu eerst banden halen, ben rond 12 uur weer terug denk...
 
Vandaag een ander pijpje monteren op mijn GS!
Eentje uitlaatje ala Buell-style! Mits het wat loopt op mijn 25kw beestje komt er zoiets onder!

@ Joshua. Erg gaaf zo'n Buell.. Goede keus :) !
 
En toen wou die kutvent m'n gixxer niet omdat er schade op zat waarvan die al wist maar hij vond het toch teveel risico ofzoietsgeks.. Heb ik daar weer tijd aan besteed wtf..
 
Godver... dat schiet ook echt niet op he.
Nja je kan em ook altijd alsnog inruilen bij je dealer toch ? Dan ben je er iig van af. Heb ik ook gedaan :P wel verlies opgemaakt, maarja schijt! Heb je tenminste je nieuwe bike!
 
Mooie aankoop Jasper. 8)

Ik zou voor de hex. carbon versie gaan btw. Ik ben zelf op zoek naar een soort GP uitlaatje voor op de gixxer.
 
Nou die akra demper ga ik zometeen dus ophalen in amersfoort :P over een uurtje ofzo, als rowan terug is van zijn undertray ophalen bij goedhart.

Nog iemand die mee wilt rijden ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top