Motor en Motorrijden #11

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

over 3 weken komt er weer leuk spul binnen :)

TOP_KAWA_ZX6R_2000_PDR(1).jpg


[ir]http://www.pazzoracing.com/spgm/gal/Levers/4.jpg[/ir]
 
Even beetje offtopic gelijk in het nieuwe topic,

Ik dacht ik ga weer eens tourist trophy doen, en nu kan ik ineens geen wheelies meer boeken enzo. Ik kan niet meer met het poppetje naar voren en naar achter leunen. How come?


Dinsdag lessen :D Heb der echt zin in.
 
Joshua. hoeveel km heeft hij gereden?
Staat? "aandachts" punten?

Mijn vader zoekt namelijk nog een fiets.
Hij zit nu denk ik op 11.000. Staat; Hij heeft voor bij het spatbord hele lichte krasjes, en achter op de kont een klein beetje schade (van het omval-verhaal gepost hier op het forum, als je dat niet meegekregen hebt kan ik het nog wel eens vertellen). Verder is hij motorisch dik in orde. Heeft precies 100 pk aan het achterwiel. Voordat je pa komt kijken krijgt hij overigens nog een grote beurt, alles verversen. Ga een motor niet met oude vloeistoffen meegeven.. Enige is dus die kleine schade plekjes..
Als er nog meer forum-lui mee willen: kom vooral naar van wijk toe!
Durf te bellen dan he, nu ik zo weinig internet heb ;)
 
over 3 weken komt er weer leuk spul binnen :)
[ir]http://www.pazzoracing.com/spgm/gal/Levers/4.jpg[/ir]

Pazzo's :W geil :~

Ik zag vandaag trouwens voor het eerst een 1098 in het echt .Tering wat is zoon ding gaaf . Wat me wel opviel is dat hij best wel klein is . Toch blijft dat duc geluid gaaf , toevallig kwam ik em in een tunnel tegen :W.
 
Even beetje offtopic gelijk in het nieuwe topic,

Ik dacht ik ga weer eens tourist trophy doen, en nu kan ik ineens geen wheelies meer boeken enzo. Ik kan niet meer met het poppetje naar voren en naar achter leunen. How come?


Dinsdag lessen :D Heb der echt zin in.

dan heb je wat verkeerd ingesteld bij de opties, heb ik ook een x gehad
 
Nee dat is onzin, heb al heel wat afgewheelied met tijd rijden enzo. Maar dat wil nu niet meer. Overigens werkt het op allebij de modes niet meer..

Als iemand oplossing heeft pm svp :)
 
Ik zou niet zo snel een Engelse motor kopen, bter een Duitse ofzo.

Heb op de heen en terug weg van Assen gezien hoe de gemiddelde Engelsman rijdt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top