Motor en motorrijden #10

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Harder rijden dan 160 ofzo op een naked bike vind ik maar niks iig, dan heb ik liever een kuip. (staat btw ook 10x beter als je het mij vraagt)
 
Net even stukje gereden. 1 moment dat mn achterband een loopje wilde nemen (Battlax zijn niet zulke geweldige banden voor motor toch?).
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=yoG7-wVgD84"]YouTube - ghost rider hayabusa turbo[/ame]

Als ik de teller van die R1 moet geloven komt ghostrider ff met 300km/h + op het achterwiel voorbij knallen..
Begin steeds meer te twijvelen of het wel klopt, 300km/h zonder kuip dan kan je bijna niet meer op de motor blijven zitten :X
Laat staan wheelies maken.
 
Net even stukje gereden. 1 moment dat mn achterband een loopje wilde nemen (Battlax zijn niet zulke geweldige banden voor motor toch?).

Battlax bt014 zijn gewoon goede banden hoor.(ik heb ze ook) Er zijn alleen nogal wat verschillende battlaxjes... welke heb jij ?

En hoe wou hij een loopje nemen btw ? :P gewoon iets te sportief terug geschakeld voor een rotonde... teveel gas in de bocht ? of wat ?
 
Ik heb ook BT014 eronder Jasper :)

Net mn motor gewassen, wil even naar dorp rijden voor een kleine boodschap en hem gelijk in stalling zetten. Wil dat hoerending niet meer starten :D . Zal wel ergens water instaan ofzo :X
 
Mijn Duc Monster 600 is ook begrensd op 25KW, alleen de top ligt op 123 km/h...
Kan dit kloppen of is ie gewoon op de verkeerde manier begrensd (namelijk op de gasschuif, weet niet of dit nauwkeurig is, dus of ie niet te ver geknepen is mischien).
 
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=KE3BcQJtd9c&mode=related&search="]YouTube - Termignoni S4R 2007 Shortie Exhaust[/ame]

Leuke uitlaat voor een monster :)
 
Mijn Duc Monster 600 is ook begrensd op 25KW, alleen de top ligt op 123 km/h...
Kan dit kloppen of is ie gewoon op de verkeerde manier begrensd (namelijk op de gasschuif, weet niet of dit nauwkeurig is, dus of ie niet te ver geknepen is mischien).


Moet toch harder kunnen lijkt me? Die jongens hier op 25 kw supersports haalden 180 geloof ik. Zit er wel een kuip op, maar dan nog....

Bij 180 draai ik hem trouwens ook snel dicht. Op zo'n dag als vandaag is het mij te druk op de snelweg. Met een undercover ben je snel de lul :P

Hij start trouwens gewoon weer. Met schoonmaken dodenmansknop ingedrukt :+
 
YouTube - ghost rider hayabusa turbo

Als ik de teller van die R1 moet geloven komt ghostrider ff met 300km/h + op het achterwiel voorbij knallen..
Begin steeds meer te twijvelen of het wel klopt, 300km/h zonder kuip dan kan je bijna niet meer op de motor blijven zitten :X
Laat staan wheelies maken.

Als je kijkt hoe die r1 rond de "0:50" 230 rijd langs die personenwagens op klopt er imo al iets niet.
Ik krijg niet t idee dat de r1 OF de personenwagens dusdanig hard rijden
en met zn gruwelijk verschil gaat die r1 er niet voorbij.

Vaak zat 200+ gereden, danwel in een auto maar dan ga ik mijn medeweggebruikers toch wel wat harder voorbij...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top