MotoGp

Status
Not open for further replies.
tijden op de 800cc machine liggen zelfs onder de tijden van de 990cc machines! en idd suzuki's zaten er goed bij jah ik ben benieuwd wat kawasaki gaat doen!
 
tijden op de 800cc machine liggen zelfs onder de tijden van de 990cc machines! en idd suzuki's zaten er goed bij jah ik ben benieuwd wat kawasaki gaat doen!

dat zal toch echt op ieder circuit verschillen, of ze sneller of langzamer zijn.
voornamelijk op de lange en rechte stukken circuits zullen de 990cc sneller zijn.

kawasaki ligt nu al weer achter op de ontwikkeling van de 800cc, vandaar dat Nakano daar nu ook weg is. goede keuze denk ik zo.
 
F1 gaat nu toch ook overal sneller?

Cilinder inhoud gaat dan wel lager, maar de ontwikkelingen zorgen er echt wel voor dat ze harder gaan hoor.
 
F1 gaat nu toch ook overal sneller?

Cilinder inhoud gaat dan wel lager, maar de ontwikkelingen zorgen er echt wel voor dat ze harder gaan hoor.

F1 gaat dus bijna nergens sneller, zijn maar een paar circuits waar ze sneller zijn gegaan dan met de V10, op Silverstone bijvoorbeeld waren ze in de kwalificatie sneller dan vorig jaar, maar de topsnelheden lagen bijna overal lager omdat ze de vleugel behoorlijk recht moesten zetten om een hoge topsnelheid te hebben, wat dus weer ten koste ging van de grip in de bochten.
 
volgende week beginnen de testen weer in Sepang. Repsol en Fortuna honda zullen aanwezig zijn met 3 motoren, melandri rijdt nog niet vanwege operatie. Suzuki zal er zijn met 2 motoren en Kawasaki met het testteam. deze teams in ieder geval.

maar dan Yamaha. alleen Edwards zal rijden omdat er nog maar 1 motor klaar is. dat vind ik dus al niet kunnen eigelijk. maar dan meneer Rossi. Hij zal dus niet rijden, omdat hij zich gaat voorbereiden op z´n Rally uitstapje, daarom zal Edwards rijden. Grote onzin als je het mij vraagt. Ik zit er niks mee hoor, maar vindt het wel erg raar. vorig jaar heeft rossi het imo verkloot in het begin door de slechte kwalificaties en z´n formule 1 testritjes zullen ook nog echt geholpen hebben. ik vind gewoon dat je je moet concentreren op je vak, en niet alles uit gaan proberen.

natuurlijk zullen veel mensen het niet met me eens zijn, maar ik vindt het toch echt raar. rossi is ook geen machine, en zal ook moeten wennen aan de nieuwe motor en zich aan moeten passen aan een nieuwe rijstijl.
 
Motogp motoren in de simpele 'test' kleuren....het blijf toch erg vet hoor.

D`antin
fsget.php


fsget.php


Duc.
fsget.php


fsget.php
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top