MotoGP & WSBK 2013

Crutchlow, echt onbegrijpelijk. Het zal wel heel goed betalen. Staken ze dat geld maar in een blok met een smallere hoek zodat de gewichtsverdeling van dat hok een keer naar voren kan. Italiaanse stijfkoppen.
 
Aaaah neee!!! Crutchlow heeft dat zitje van de fabrieks M1 echt dubbel en dwars verdiend man.
Jammer dat ie z'n kansen nou vergooit.
 
Had het gerucht al voorbij horen komen, lijkt me ook geen verstandige career move voor Crutch, ze betaalden het meeste geloof ik.
 
Ja ok, het zijn idd een berg Duitsers nu. Ik had verwacht dat zodra Audi in het spel kwam dat er gewoon veel eerder grote veranderingen kwamen zoals het motorblok, maar ze blijven maar aan rotzooien met een nieuw kuipruitje en allerlei kleine dingetjes en proberen de rest van de problemen te maskeren met elektronica. Ik vraag me dan ook af wanneer Audi definitief de stekker eruit trekt.
 
Uit die motoropbouw denk ik dat je bedoeld?
Er moet wel wat gebeuren ja, ze moeten weer eens iets gaan winnen.
 
stoner is ook weer aan het testen bij repsol honda. Ik denk als pedrosa dit jaar geen wereldkampioen word dat hij ook zijn zitje moet gaan inleveren.
 
stoner is ook weer aan het testen bij repsol honda. Ik denk als pedrosa dit jaar geen wereldkampioen word dat hij ook zijn zitje moet gaan inleveren.

1078648_687354047956802_513469213_o.jpg
 
Stoner doet alleen nog wat ontwikkel-werk voor z'n oude werkgever?
Volgens mij wilt hij (voorlopig) niet meer racen.... vanwege z'n gezin.
 
Back
Top