MotoGP en WSBK 2014

Bas

Administrator
Staff member
Het seizoen begint dit weekend voor de MotoGP in Qatar en het werd dus tijd voor een nieuw topic.

Dit jaar speciaal Sport1 genomen zodat ik normaal de wedstrijden kan kijken. Heel vervelend dat alles achter de decoder verdwijnt :(

In elk geval de kalender voor de MotoGP:

3 mrt Qatar
13 apr Amerika Circuit of the Americas
27 apr Argentinië Autodromo Termas de Rio Hondo
4 mei Spanje Jerez
18 mei Frankrijk Le Mans
1 jun Italië Mugello
15 jun Catalonië Circuit de Catalunya
28 jun Nederland TT Circuit
13 jul Duitsland Sachsenring
10 aug Indianapolis Indianapolis
17 aug Tsjechië Brno
31 aug Groot-Brittannië Silverstone
14 sep San Marino Misano
28 sep Aragon Ciudad del Motor de Aragon
12 okt Japan Motegi
19 okt Australië Phillip Island
26 okt Maleisië Sepang
9 nov Valencia Valencia

Ik ga het seizoen weer volgen, ik ben erg benieuwd hoe de strijd dit jaar gaat worden.
 
Advertisement - register to remove this

Rossi, wat een baas! Hopelijk wordt de rest van het seizoen net zo mooi. En uiteraard meer dan respect voor Marquez!
 
Het was een verrassende en spannende race. Die Marqez is echt goed, veel respect voor zeg. Jammer dat toch jongens zoals Bradl en Lorenzo onderuit gingen. Het belooft een spannend seizoen te worden want de verschillen lijken klein dit jaar. Bij de kwalificatie de 1e 10 binnen 0,6 seconden en tijdens de race ook lang de 1e 5 dicht bij elkaar. Ben nogwel sceptisch over de nieuwe regels, maar dit soort races mogen er vaker zijn :)
 
Was vandaag een aardige race. Marqez gaat dit seizoen echt domineren. Rossi 2e en Pedrosa 3e.

Pedrosa is echt een dwerg :D
10269489_10152509380885769_5106784467127341176_n.jpg
 
Niets mis met de MotoGP ;).

Rossi lijkt sterker te zin dan vorig jaar iig?. Heb nog zeer weinig van de races gezien :(.
 
Rossi rijdt vrij constant. Maar door de nieuwe regels hebben de Yamaha's gewoon geen kans om te verbeteren, de Honda's zijn gewoon sneller. Als Marqez niet crashed rijdt hij dit seizoen met 2 vingers in de neus naar de overwinning. Ook hoe hij afgelopen race Lorenzo voorbij ging en daarna een gat sloeg laat gewoon zien dat die machine beter is (en Marqez ook gewoon echt goed is).
 
Wedstrijd van vandaag was ook erg spannend. Jammer dat Lorenzo net niet kon winnen, hij verdiende het wel. Prachtig gevecht met Marqez.
 
Back
Top