Moto gp 2007 & hamachi

radeon

Well-Known Member
Sommigen zullen moto gp 2007 al wel geinstalleerd en gespeeld hebben...

Vorig jaar hebben we de vorige versie van dit spel veel online gespeeld met wat forummembers.

Je kan met het programmatje "Hamachi" een soort netwerkje van meerdere computers over het internet maken.
En dan via LAN-games een competitie tegen mekaar starten... :+

dus zorg dat je moto gp 2007 op je pc krijgt 8)
en laat een berichtje achter om iemand/iedereen uit te dagen :+
 
Advertisement - register to remove this

Radeon is er weer vroeg bij (kuch kuch ;)). Echt een toffe game vind ik het eerlijk gezegt niet, ik vermaak me voorlopig nog wel even met Race 07, Enemy Territory, Blazing Angels, BioShock en Medal of Honor Airborne (nog steeds niet uitgespeeld :D).
 
Ik wou net een topic gaan maken :p

Ik ben nog met de single player bezig een beetje. Stuk beter dan MotoGP3 deze versie vind ik zelf. Vooral qua graphics ziet het er goed uit en het speelt ook erg lekker.

Hopelijk doet hamachi t wel want laatst met cs wou het allemaal niet meer werken.

Rudy heeft wel gelijk er komen echt teveel goede games uit deze maanden +ralf+
 
Issie stuk zwaarder dan MotoGP 3 ?

Of zijn de system specs redelijk gelijk gebleven..

Zal wel ff zoeken naar een torrentje :#, heb ook net Fifa 08 binnen dat eerst maar ff gamen :D:p
 
Game draait niet echt zwaar, iig zolang je een beetje fatsoenlijke videokaart hebt. Met een 6600GT zou hij al wel goed speelbaar zijn :).
 
Ik vind de graphics eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen. Maar ik ben hem nu opnieuw aan het downloaden, want bij mij werd het beeld constant zwart na de eerste ronde :(
 
Deze is wat realisticher.
Zoal dat je niet snel kunt sturen als je voorwiel zo'n 20cm van de grond hangt dan moet je hem 1st naar beneden drukken.

En ook dat als je volgas wegrijdt bij de start dat je voorwiel de lucht in wil.
Rijdt echt super vet
 
Maja nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Als ik championship doe dan wordt mijn beeld zwart na de eerste ronde @ eerste race :(
 
Beeld zwart door het spel of omdat je pc uit valt?

Nee door het spel.. bijvoorbeeld met championship rijd ik fijn de eerste ronde, kom ik op het rechte stuk en zie ik in de verte op het rechte stuk een zwarte blok zal ik maar zeggen, en als ik daar ben wordt het beeld zwart maar je hoort wel nog de motor rijden en je ziet ook nog gewoon de snelheid enz. En als je de race dan afsluit en wil een nieuwe race starten heb je hetzelfde. Het enige wat dan helpt is het spel opnieuw opstarten, maar dan krijg ik gewoon weer hetzelfde als ik de championship start :L
 
Zet in je video settings post processing eens uit. Of update je drivers. Dit zijn 2 oplossingen die ik heb gelezen voor je probleem.
 
wel vet spel, maar ik moet em echt zowat op de laagste stand hebben kwa graphics :p

Met een 3.4 HT P4
1536mb DDR
Geforce 6610 xl(128mb)


Maar voor de rest echt een vet spel!
 
Back
Top