Moto AcXtion internationaal stunt en show event

Guillaume

Well-Known Member
Ok, ik was ff benieuwd wie er hier naartoe gaat.

Hier heb je wat meer uitleg
MOTOACXTION2002

15 en 16 juni
Circuitpark Zolder:

Stop de persen! Groot en spektakulair nieuws voor iedere liefhebber van motorfietsen, motorrijden, Streetfighters en motorspektakel! Op 15 en 16 juni 2002 organiseren Motorsportschool Zolder en KicXstart een groots internationaal show- en stunt evenement op en om het circuit van Zolder!

Onderdelen van 'MotoAcXtion 2002', zoals het evenement gedoopt is, zijn o.a. de Streetfightershow, proefrijden met 2002 modellen van diverse merken, een dance-showpodium en op de baan werkelijk sensationele optredens van niet minder dan drie wereldtoppers op Motorstuntgebied. Uit Engeland: Dave Coates, Wheely wereldsnelheidsrecordhouder. Uit Frankrijk: Jean Pierre Goy, bekend van zijn stunts met o.a. een BMW Cruiser in de laatste Bond-film en houder van het stoppie-wereld-afstandsrecord! Last but absoluut not least, uit Spanje, de onnavolgbare, 'je-gelooft-je-ogen-niet' AC Farias! Zet de data nu alvast maar in de agenda en op de scheurkalender. 15 en 16 juni 2002, circuit van Zolder. De entreeprijs: slechts 7 Euro. Kinderen tot 14 jaar en senioren boven de 65 jr. gratis!


Is dus totaal niet duur, en ik heb er wel zin om naartoe te gaan. :) Als er nou ff wat meer gaan als scooter delegatie :W
 
Advertisement - register to remove this

Ik quote uit de kicx over de het st.net stunt team:

Het scootterstuntteam bewijst dat er eigenlijk niets is dat met een motor kan...... Wat niet evengoed met een scooter kan!!
Erg sterke en originele optredens op twee (of een) scooterwieltjes!


Felic Inne :W
 
Back
Top