most wanted sprinters : full-race

Status
Not open for further replies.

MWS-full-race

pro-street
hey mensen ben weer terug van heel lang geleden

ik ben gerard
woon in almere
ben 21 jaar
hobies zijn sprinten zowel auto/scooter en het tunen er van

ik ben gon mijn hobbie toen ik 16 was met een yameha neo's

deze heb ik meerdere malen op gebouwt met manston

toen er een aerox achterkant op gezet allemaal leuk enzo

maar toen ging het stuk en verkocht ik het had er geen zin meer in

later heb ik toch maar weer een zip sp gekocht ook met manston met doel straat scoot voor naar het werk

toen wou ik hem toch maar weer snel maken alle uit elkaar gehaald en gespoten

vlak daarna kwam de tijd van mijn rijbewijs dus alles weer verkocht en toen een hele tijd niks gedaan

dus een auto gekocht een honda civic coupe

1.5 dxi bla bla alla sloom

ff een andere vleugel dr op en een andere voor lip



aan gezien ik van sprinten hou moet dit ook verandere

dus wat doen we dan kopen een turbo en een 1.6 vtec

en gaan er wat een bouwen



dan gaan we een beetje afstelen en hebben we 316 pk aan de wielen op 0.7 bar




dan komt toch het scooter gevoel terug aan gezien ik elkedag bij me maten MWS kom moest ik er ook weer 1 bouwen

een maat van me had een ice tekoop ik dacht mooi kunnen we als project gebruiken



dus toen deze gekocht met de intensie straat bromen maar wel lekker hard gaan


dus toen maar een hebo ng gehaald bij een maat die er op met een team99 pijp en 17.5 leuk gereden beetje wielien

toen er maar een 24mm mikuni bij gekocht en een hpi 2006

dat er op lekker knalen voor zo ver



toen brak me koelvin af en dacht bij me zelf we gaan lc dus volgende dag net zolang daar gereden met de ng tot die stuk was

en toen maar wat anders zoeken

kwam ik een pro race tegen tuned dus die op gehaald stefan MSW slick slider had nog een radje liggen die er op gedaan en weer knallen

toen ging het aardig leuk kon jordy MWS nx beta aardig bij houden met een sprint

toen kwam er weer een probleem krukas krom logies was nog standaart

dus tot zo ver zijn we nu plannen voor nu zijn alles uitelkaar nieuwe krukas er in blok tunen , cil netjes maken , overrange er in , en weer kijken of het wil knallen

gr gerard AKA full-race-civic AKA full-race-ice

powerd by most wanted sprinters


thanks to the MWS-crew
steef for parts and suport
jordy for suport
dise me meisie for suport
melvin for fun








[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7QFaHFm0WeA"]YouTube - MWS-full-race ice[/ame]http://www.youtube.com/v/7QFaHFm0WeA
 
Advertisement - register to remove this

wrrm meer voor scooter base ik heb nu gezegt dit was me verleden en wat er nu komen gaat is veel bttr en komen meer foto's omdat het allemaal opnieuw word op gebouwt
 
nofi, maar wat een lelijk ding voor een MWS scooter :X

Het is trouwens ook fijner om te lezen als je gewoon normale zinsbouw en spelling gebruikt.
 
sorry daar voor inne zal er bttr op letten .

maar voor MWS is het me schien een lelijk eentje maar hij nog lang niet klaar dit is pas het begin !!!!!!!!!!!!!!

plus dat ik er niet zoveel geld als stefan en jordy in ga stoppen .
heb ook nog me auto waar ik weer mee ga racen en dat kost wel wat meer
 
nofi, maar wat een lelijk ding voor een MWS scooter :X

I agree, ik schrok aardig toen ik een kleine foto opende.
Ook de manier waarop je met de opbouwing bezig bent van de scooter vind ik totaal niets voor MWS.

En als dit nog maar het begin is, waarom post je het dan? Beter kan je dan even wachten tot je iets verder bent. :)
 
Wat houd MWS dan voor mensen in?

Optische scooters?
We zijn gewoon een vrienden groep :), als die maar net zo vers word als je auto ;). Van de winter gewoon alles naar de coater gooien.
 
Dit is geen project zo.
Je mag eventueel een nieuwe openen over een tijdje, als je verder bent met de scooter en je een thread kan maken die aan de eisen voldoen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top