morsecode of afstandbediening

10usz

Well-Known Member
hallo

ik wil binnenkort een begrenzer aanschaffen ik nu had ik een vraagje kan ik beter 1tje met afstandsbediening of 1tje met morsecode??
 
Advertisement - register to remove this

moet je zelf weten, meestal gaan ze wel eerst aan alle knopjes zitten en aan je remmen kloten als ze merken dat er een begrenzer in zit, maar een begrenzer met afstandsbediening is meestal wel duurder
 
marvinaerox said:
moet je zelf weten, meestal gaan ze wel eerst aan alle knopjes zitten en aan je remmen kloten als ze merken dat er een begrenzer in zit, maar een begrenzer met afstandsbediening is meestal wel duurder

prijs maakt me niet uit ;) altijd nog goedkoper dan boetes:p
 
die met morse code is zwaar irritant , elke keer als je je scooter start moet je m opnieuw invoeren.

ik had een klant die ook zo'n ding had , heb gewoon het ding uitgeschakeld omdat ik elke keer die code moest invoeren voordat ik kon rijden , en dat verveeld als je 4 keer moet rijden in 15 minuten
 
AeroXJunkii said:
vind het maar niets die begrenzers, vind het ook wel beetje opvallen als je met yasuni R + powerfilter daar aankomt en niet boven de 45 komt
Mensen met een powerfilter op hun standaard scooter moeten ze juist een boete geven :rolleyes: Verder heb ik gewoon het EU goedkeuringspapiertje van me uitlaat altijd bij me. Gewoon doen of je er niet teveel vanaf weet en dat papiertje laten zien.
 
Back
Top